همزمان با ادامه حملات مقاومت انجام شد؛

رونمایی القسام از یک پهپاد انتحاری در حمله به متجاوزان در خان یونس

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس صحنه‌هایی را پخش کرد که نشان می‌داد از یک پهپاد انتحاری که قبلاً رونمایی نکرده بود علیه نیرو‌های اشغالگر در خان یونس استفاده کرده است.
کد خبر: ۱۴۶۹۰۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، پهپاد مورد استفاده قرار گرفته که در کلیپ نشان داده شده شباهتی به پهپاد‌هایی که قبلاً در جنگ‌های قبلی با اشغالگران استفاده می‌شد، مانند پهپاد شهاب یا پهپاد انتحاری «زواری» ندارد.

این فیلم نشان می‌دهد که یکی از مبارزان القسام در حال نصب کپسول انفجاری در پهپاد مجهز به دوربینی است که مستقیماً مبارز کنترل کننده پهپاد را به تصویر می‌کشد که می‌خواهد به هدف حمله کند.

این فیلم خانه‌هایی را نشان می‌دهد که پهپاد در آن‌ها پرواز کرد و گردان‌های القسام قبل از اینکه به یکی از این خانه‌ها حمله کند، گفت سربازان اشغالگر در داخل این خانه سنگر گرفته بودند.

القسام از ابتدای تجاوز به نوار غزه، پهپاد‌های زیادی را به سمت تجمعات اشغالگران در بسیاری از مناطق پرتاب کرده است و این اشاره دارد به اینکه پهپاد انتحاری زواری توانایی زیادی در وارد کردن تلفات به سربازان اشغالگر به دلیل مقدار ترکش‌های ساطع شده از انفجارش را دارد.

این در حالی است که گردان‌های مجاهدین اعلام کرد: یک بمب «بشکه‌ای» را روی یک نفر بر اسرائیلی به نام «ملاله M ۱۱۳» در شرق خربة العدس در شرق رفح منفجر کردیم.

گردان‌های القدس روز گذشته نیز اعلام کرد تجمعی از سربازان و خودرو‌های اشغالگر را در مجاورت مدرسه المعری و محله السمیری در شمال شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند. این گروه تایید کرد یک بالگرد اسرائیلی همزمان با شلیک گلوله‌های توپخانه به منظور خارج کردن سربازان مجروح در محل فرود آمد.

گردان‌های القدس و گروه‌های شهید عبدالقادر الحسینی در عملیاتی مشترک با موشک‌های «۱۰۷»، تجمعات نظامیان و خودرو‌های اشغالگر را در محور «نتزاریم» در جنوب غربی شهر غزه بمباران کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها