بازدید از پایانه مرزی چذابه:

وزیر کشور: مرزهای چذابه و شیب عراق آمادگی لازم را برای پذیرش زائران دارند

وزیر کشور گفت: هماهنگی‌ها و قول و قرارهایی که در مرز چذابه با طرف عراقی داشتیم، همگی اجرایی شده و امکانات خوبی برای حمل و نقل و پذیرایی از زائران ایرانی تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق حاصل شد تا به همراه استاندار خوزستان از مرز چذابه بازدید کرده و آمادگی این مرز را برای حضور زائران اربعین حسینی بررسی کنیم.

 
وی افزود: مرز چذابه نسبت به بازدیدی که هفته‌های گذشته داشتیم، پیشرفت خوبی داشته و شرایط برای پذیرایی از زائران آماده است.
 
وزیر کشور ادامه داد: همچنین در بازدید از شیب عراق زیرساخت های این پایانه را نیز بررسی کردیم که شرایط مطلوبی برای ورود و خروج زائران مشاهده شد.
 
وی تصریح کرد: پایانه مرزی عراق برای میزبانی از زائران ایرانی شرایط مناسبی دارد و هماهنگی های لازم نیز با وزارت کشور عراق برای تردد آسان زائران پیش بینی شده است.
 
وحیدی خاطرنشان کرد: تردد زائران از مرز چذابه به آرامی انجام می شود اما هنوز با ورود تعداد بالای زائر مواجه نیستیم و پیش بینی می شود در هفته آینده بر شتاب تردد زائران در این پایانه افزوده شود.
 
وی یادآور شد: از مرز چذابه علاوه بر زائران ایرانی، اتباع خارجه نیز مجوز خروج دارند و در روزهای آینده بی شک شاهد استقبال پرشور زائران ایرانی و خارجی از پیاده روی اربعین و عبور از مرز خواهیم بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها