فرمانده کل سپاه:

انتخاب آقای سنوار، صهیونیست‌ها را در نگرانی شدید فرو برد

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت انتخاب آقای سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی جدید حماس گفت: خبر انتخاب آقای سنوار، دل مجاهدان را تسکین داد و دشمن صهیونیستی و حامیان آن را در نگرانی شدید فرو برد.
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت انتخاب آقای سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی جدید حماس گفت: خبر انتخاب آقای سنوار، دل مجاهدان را تسکین داد و دشمن صهیونیستی و حامیان آن را در نگرانی شدید فرو برد.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۴۹

به گزارش جام جم آنلاین، متن پیام سرلشکر حسین سلامی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز

برادر عزیز و مجاهد نستوه جناب آقای حاج یحیی ابراهیم سنوار زید عزه العالی

سلام علیکم.

خبر انتصاب جنابعالی به ریاست دفتر سیاسی جنبش اسلامی، مردمی و جهادی حماس از سوی اعضای رشید و بصیر شورای رهبری مقاومت فلسطین، چونان باران رحمت و انوار حیات بخشی بود که پس از شهادت اسوه تقوی و جهاد و ابوالشهدا حاج اسماعیل هنیه دل مؤمنان و موحدان و مجاهدان را تسکین داد و دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیان بی شرم آن را در نگرانی شدید فرو برد.

این انتخاب نشان داد اگر مردی پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه، ندای ارجعی رب الارباب را عاشقانه و مشتاقانه لبیک گوید، پرچم پر افتخار مجاهدت او بر زمین نمی‌افتد و مجاهد مخلص و بصیر دیگری راه او را قوی‌تر ادامه می‌دهد. 

جنابعالی که از درس آموختگان مکتب مجاهدان و عصاره شهیدان عظیم الشان بزرگ هستید، به حول و قوه الهی با پشتیبانی ملت بزرگ فلسطین و همراهی امت اسلام، تداوم بخش راه شهیدان و مجاهدان و تحقق بخش وعده آزادی کامل فلسطین عزیز با مرکزیت قدس شریف خواهید بود.

اینجانب و سایر برادران جهادی شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تاسی از قرآن کریم و پیامبر عظیم الشان صلوات الله علیه و آله و رهنمود‌های حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و تحت رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته، مثل همیشه از هیچ کمکی به شما و سایر مجاهدان مقاوم دریغ نخواهیم کرد و آن را بعنوان فریضه‌ای پر افتخار نصب العین خواهیم داشت.

رجاء واثق دارم جهاد کنونی فرزندان فلسطین بخصوص مردان و زنان غزه عزیز که با صبر و استقامت شان معادلات جهان را به نفع امت اسلام تغییر داده اند، با مدیریت قوی شما به نتیجه برسد و ریشه رژیم جنایتکار صهیونیستی به زودی از خاک مقدس فلسطین کنده شود؛ و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها