چرا باند قاتل؟!

رژیم‌صهیونیستی بیش از هفت دهه است که از طریق جنایت و ترور به حیات خود ادامه می‌دهد امادراین چنددهه همواره تلاش داشته به روش‌های مختلف، دست‌های خون‌آلود خود را پاک کند. بااین‌حال جنگ فرسایشی در۱۰ماه گذشته باعث شده تا این رژیم تروریست، نقاب از چهره بیندازد و رخ جنایتکار خودراآشکارتر ازهمیشه درمقابل جهانیان به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۳۱
نویسنده محمد علیزاده - گروه بین‌الملل
 
هر چند روز یک‌بار خبر سوءقصد این رژیم به یکی ازفرماندهان مقاومت منتشرمی‌شودووزیر جنگ این رژیم خیلی راحت تصویری از فرماندهان مقاومت راکه به‌عنوان هدف ترور روی دیوار اتاقش نصب کرده درفضای مجازی منتشرمی‌کند.اینها همگی مؤید بیاناتی است که رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس‌جمهورکشورمان داشتند و رژیم‌صهیونیستی را یک باند جنایتکار نامیدند. ایشان در این‌باره فرمودند: رژیم‌صهیونیستی زشت‌ترین چهره‌ یک باند جنایتکار رادارد ازخودش ارائه می‌دهدونشان می‌دهد. اینها دولت نیستند؛ اینها یک باندجنایتکارند،یک باند قاتلند،یک باندتروریستند.دیروزهم صفحه رسمی سایت رهبرانقلاب درشبکه اجتماعی ایکس باردیگر باانتشار تصاویری ازنتانیاهو واعضای رژیم‌صهیونیستی،برجنایتکار بودن باند حاکم برسرزمین‌های اشغالی تاکید کرد.تعبیر به‌کارگرفته‌شده ازسوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی رامی‌توان مصداق نوعی روایتگری واقعی ازصهیونیسم و متعلقات آن تلقی کرد. رژیم اشغالگر قدس درطول سال‌های تلخ اشغال فلسطین، ازطریق رسانه‌های غربی وامپراتوری اقتصادی خود، توانسته تصویرسازی کاذبی نسبت به ماهیت و کارکرد این رژیم صورت دهد اما درجریان جنگ اخیر غزه همه این معادلات تغییر کرد.
   
لانه تروریسم
از بیش از ۷۰ سال پیش که صهیونیست‌ها سرزمین فلسطینیان رابه اشغال خود در‌آوردند،عملا سرزمین‌های اشغالی رابه لانه‌ای برای تولید و پرورش تروریسم تبدیل کردند.باند جنایتکار صهیونیست‌ در ماه‌های گذشته پروژه نسل‌کشی فلسطینیان را همراه با ترور نخبگان و سرآمدان سیاسی، فکری، علمی و فرهنگی فلسطین در داخل و خارج از سرزمین‌های اشغالی به‌صورت آشکار در دستور کار قرار داده و با ارتکاب ترورهای متعدد در کشورهای مختلف در حال ترویج تروریسم و گسترش قانون‌شکنی و آدم‌کشی در امتداد یک شر ۸۰ ساله است. رژیم‌صهیونیستی تنها راه حفظ و تداوم بقای خود را در جنگ‌افروزی و گسترش نزاع در میان کشورهای منطقه و میان فلسطینیان می‌داند و بر همین اساس به ترورهای هدفمند خود ادامه می‌دهد. 
   
ذات تروریستی
گرچه اکنون نتانیاهو به‌عنوان نماد جنایات و تروریسم دولتی اسرائیل شناخته می‌شود اما نگاهی به مواضع و عملکرد سایر چهره‌های صهیونیست چه آنها که اکنون مسئولیت دارند وچه آنهایی که در حاشیه به‌سر می‌برند نشان می‌دهد که تروریسم در ذات صهیونیست‌ها نهادینه شده و محدودبه یک یا دو نفر نیست.درهمین زمینه می‌توان به اظهارات اخیر اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه رژیم‌صهیونیستی اشاره کرد که در اظهاراتی نژادپرستانه که بیانگر عمق اندیشه‌های افراطی صهیونیست‌هاست گرسنه نگه داشتن مردم غزه را اخلاقی و عادلانه دانسته است.به گزارش شبکه۱۲تلویزیون رژیم‌صهیونیستی، اسموتریچ با بیان این‌که از بین بردن حماس به‌طور نظامی و مدنی بدون سیطره بر کمک‌های بشردوستانه امکان‌پذیر نیست،گفته گرسنه نگه داشتن دومیلیون فلسطینی درنوارغزه برای بازگرداندن اسرااقدامی عادلانه واخلاقی است!موضع‌گیری‌ها و اظهارات بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم‌صهیونیستی نیزمملواست از مواضع نژادپرستانه و تروریستی که درخواست اعدام اسیران فلسطینی، تنها گوشه کوچکی از این موضع‌گیری‌هاست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها