سردترین جدال یونایتد چلسی در غیاب مورینیو

بزرگترین بازی جزیره امشب در حالی در ورزشگاه خاطره انگیز الدترافورد برگزار می شود که چلسی بدترین روزهای خود را سپری می کند.
کد خبر: ۱۴۶۷۲۷

اگرچه منچستریونایتد و چلسی هر دو 11 امتیازی هستند و همسایه های هم در رده های چهارم و پنجم جدول لیگ برتر؛ اما اوضاع داخلی دو تیم کاملا با هم متفاوت است و این بازی به شکلی محسوس تحت الشعاع غیبت مورینیو قرار دارد. آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس ساعت 18.30 امشب در حالی در منچستر آغاز می شود که هنوز باشگاه آبی پوش لندن اسیر پس لرزه های تصمیم عجیب و غیر منطقی رومن آبراموویچ ، مالک میلیاردر و روسی چلسی درباره عزل سرمربی پرافتخار و البته مغرور این تیم است.
گزارش رسانه ها نشان می دهد شاگردان سرآلکس فرگوسن برای پیروزی راه سختی پیش رو ندارند و برخلاف آنچه پیتر کنیون ، مدیر اجرایی باشگاه چلسی به خبرنگاران دنیا گفته ، چلسی در این دیدار بختی برای کسب امتیاز ندارد؛ چون پس از رفتن مورینیو از تیم ، دودستگی بازیکنان طرفدار و منتقد مورینیو، تیم را دچار آشوب کرده است.
آنچه بی.بی.سی از اولین تمرین چلسی پس از روی کار آمدن آورام گرنت گزارش کرده کاملا فضای تیم را روشن می کند: قرار بود بازیکنان پس از تمرین در جلسه ای برای معرفی گرنت شرکت کنند، اما این جلسه به دلیل تصمیم بازیکنان برای تشکیل جلسه ای بدون حضور سرمربی جدید تنها چند دقیقه پس از آغاز، تعطیل شد.
بازیکنان جلسه تمرینی را با عصبانیت ترک کرده و بازیکنان صاحب نام این تیم بر سر انتخاب گرنت به جای مورینیو الفاظ تندی را رد و بدل کردند. در صدر منتقدان تصمیم آبراموویچ ، دیدیه دروگبا، فلورین مالودا، ریکاردو کاروالیو و اشلی کول قرار داشتند. جلسه گرنت و استیو کلارک دستیار او با بازیکنان چند دقیقه طول کشید و سپس بازیکنان جلسه ای در غیاب سرمربی تشکیل دادند تا درباره او صحبت کنند. این جلسه با درخواست جان تری تشکیل شد. گویا او قصد دارد در غیاب مورینیو نقش بزرگ تیم را ایفا کند.
در حال حاضر همه منتظر تصمیم مورینیو در قبال اخراج خود هستند. گفته می شود آبراموویچ گفته غرامت 17.4 میلیون پوندی مورینیو را به دلیل اخراج می پذیرد، ولی مورینیو باید تا پایان این فصل قید مربیگری در تیمی دیگر را بزند. این در حالی است که دنیل له وی ، رئیس باشگاه تاتنهام با خورخه مندز، مدیر برنامه های مورینیو تماس گرفته و تلاش کرده این مربی را با حقوق 5میلیون پوند در سال برای مربیگری در این تیم لندنی ترغیب کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها