مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل گفت:

آغاز طرح نهضت سلامت‌آموزی در استان اردبیل

رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه با بررسی دقیق فرصت‌ها و آسیب‌ها در قالب ۹ کارگروه طراحی شده و هدف این رویداد حمایت از زیست‌بوم خانواده است.
کد خبر: ۱۴۶۵۴۰۵

آغاز طرح نهضت سلامت‌آموزی در استان اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین،افسانه جهانی در آیین افتتاحیه طرح نهضت سلامت‌آموزی با بیان اینکه استان اردبیل به‌عنوان پنجمین استان کشور طرح نهضت سلامت‌آموزی را آغاز کرد، افزود: مدیریت و تربیت خانواده، موفقیت و مهارت خانواده، سلامت، جمعیت و نشاط خانواده، بازی و اوقات فراغت خانواده، محیط زیست و نقش خانواده، سفره و تغذیه خانواده، رسانه خانواده، مد و لباس خانواده و فرهنگ و میراث ناملموس خانواده، از کارگروه‌های این رویداد هستند.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل ادامه داد: ایجاد سازوکار‌های لازم برای ارتقای سلامت همه‌جانبه خانواده‌ها و دانش‌آموزان به‌ویژه سلامت جسم و روان آنها با استفاده از دانش نوین طب سنتی ایرانی اسلامی و با بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه‌های مردمی سازمان‌دهی‌شده توسط بنیاد خاتم‌الاوصیا، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت آموزش‌وپرورش و طب سنتی استان از جمله اهداف اجرای طرح است.
جهانی تصریح کرد: سلامت و فرهنگ صحیح تغذیه و اصلاح سبک زندگی می‌تواند باعث افزایش ضریب هوشی، کاهش استرس و کاهش ناباروری باشد که این امور با همیاری کودکان و فرزندان در خانواده‌ها امکان‌پذیر است.
در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل، جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا، اداره‌کل آموزش‌وپرورش و اداره طب سنتی استان امضا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها