اکبر محمدی :

تنخواه تکمیل پروژه‌های عمرانی کردستان قبل از ابلاغ بودجه تخصیص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: برای نخستین بار تنخواه تکمیل پروژه های عمرانی به استان های سردسیری هم چون کردستان قبل از ابلاغ بودجه تخصیص داده شد.
کد خبر: ۱۴۶۴۸۵۸
نویسنده سیددارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، اکبر محمدی صبح امروز یکشنبه در جلسه‌ با اعضای کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان، بر تعامل و همکاری بین این تشکل‌ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان با هدف دستیابی به اهداف توسعه ای در حوزه عمرانی تاکید و اظهار کرد: افزایش توانمندی تشکل های صنفی فعال در سطح استان در کنار هدفمندتر شدن فعالیت های این تشکل ها، به توسعه استان کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تقویت همکاری با بخش خصوصی به عنوان یک راهبرد در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار گرفته است، افزود: بایدتلاش شود حداکثر بهره گیری از نیروی انسانی، توان فنی، مصالح و سایر ملزومات داخل استان برای اجرای پروژه‌های عمرانی بعمل آید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان بر لزوم تلاش کانون بر اجرای پروژه‌های عمرانی با رعایت کامل همه استانداردها و قوانین و مقررات تاکید کرد و گفت: با رایزینی های انجام شده در سالجاری با توجه به سردسیر بودن استان، برای اولین بار تنخواه پروژه‌های عمرانی از سوی سازمان برنامه و بودجه به استان در اردیبهشت ماه تخصیص یافت.

محمدی از وضعیت بهتر تخصیص منابع عمرانی در سالجاری نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و بیان کرد: پرداخت مطالبات پیمانکاران در اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است و امیدواریم پیمانکاران نیز با همکاری و تعامل دوسویه با دستگاه های اجرایی زمینه ساز تکمیل پروژه های نیمه تمام استان باشند.

در این جلسه نمایندگان کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان نیز به بیان مشکلات و چالش‌های خود در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در استان پرداختند و مقرر شد که جلسات مشترکی بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان کردستان به طور مستمر برگزار تا مشکلات و چالش‌های این حوزه به طور مرتب بررسی و حل و فصل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها