روند جدایی قرمزها هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود

پرسپولیس روی گسل

این روزها هواداران پرسپولیس تعداد خبرهای نگران کننده‌ای که می‌شنوند در مقایسه با خبرهای خوب و امیدوار کننده، بسیار کم و انگشت شمار است. بدترین خبر برای پرسپولیسی‌ها طی چند روز گذشته، جدایی بازیکنان و ستاره‌های این تیم بوده است. بعد از فسخ علیرضا بیرانوند و بسته شدن راه بازگشت او به پرسپولیس، شایعه جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر هم در رسانه‌ها شنیده شد تا نگرانی‌ هواداران این تیم دو چندان شود.
کد خبر: ۱۴۶۲۵۰۱
 
در این چند روز سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و گاریدو اسپانیایی از فصل بعد روی نیمکت این تیم می‌نشیند.درحالی که هواداران پرسپولیس تصور می‌کردند با آمدن سرمربی جدید ممکن است ذره‌ای آرامش به این تیم تزریق شود، اما ازصبح دیروز خبر نگران‌کننده دیگری در مورد یکی از بهترین بازیکنان این تیم منتشر شد.روزنامه الرایه درخبری اختصاصی نوشت که پیوستن عبدالکریم حسن، بازیکن سابق السد و ستاره تیم‌ملی قطر به تیم الوکره در فصل آینده بسیار نزدیک است. عبدالکریم برای توافق بر سر تمامی جزئیات قرارداد، مذاکرات خود را با الوکره پیش برده است. الرایه اعلام کرده که این اقدام درچارچوب تلاش جدی کادرفنی باشگاه برای حمایت از تیم قبل از ورود به اردوی تدارکاتی انجام می‌شود.در ادامه باشگاه پرسپولیس به سرعت این خبر را تکذیب و صراحتا اعلام کرد که این مدافع قطری قرارداد بی قید و شرطی برای فصل آینده دارد و نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود. باشگاه حتی به عبدالکریم به نوعی هشدار داد که نمی‌تواند با باشگاه‌های دیگر هم مذاکره کند. درهمین حال، معاون ورزشی سرخپوشان اعلام کرد که این پیشنهاد به دست باشگاه رسیده اما آنها رد کردند.حسین بادامکی،معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار داشت: ظهر چهارشنبه از سوی باشگاه الوکره قطر، نامه‌ای به باشگاه رسید که با پیشنهاد مالی خوبی، درخواست رضایتنامه برای عبدالکریم حسن مدافع تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس همراه بود اما ما با انتقال این بازیکن مخالفت کردیم. بادامکی دراین خصوص عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس بدون هیچ تعللی با ارسال نامه‌ای، با پیشنهاد این باشگاه قطری مخالفت کرد.با این حال گفته می‌شود که برخلاف ادعای پرسپولیس، عبدالکریم در مسیر جدایی از جمع سرخپوشان قرار دارد و همانطور که تلویزیون الکاس تاکید کرده، توافقات خود را نیز با باشگاه الوکره پیش برده است. عبدالکریم حسن که دومین سال دوری از لیگ ستارگان و تیم‌ملی قطر را با قهرمانی ودرخشش در پرسپولیس سپری کرد، به واسطه همین درخشش موردتوجه مقامات قطر قرارگرفته ودستور بازگشت اوصادر شده است. کاپیتان سابق تیم‌ملی قطر دو سال پیش در حالی که به عنوان چهره شماره یک تیم کشورش مطرح بود ودرتیم السد بازی می‌کرد،به دلیل یک کامنت جنجالی از این کشور طرد شد و ابتدا به کویت و سپس به ایران آمد تا فوتبال خود را در تبعید ادامه دهد.با این حال به نظر می‌رسد فراگیری خبر محرومیت این بازیکن و البته نمایش آمادگی او در ایران،باعث شده تامسئولان قطری تصمیم به بازگشت او بگیرند.البته آنچه پرسپولیس در تکذیبیه خود آورده چندان هم بیراه نیست. در قرارداد عبدالکریم بند فسخی وجود ندارد اما باتوجه به تصمیم نهایی گرفته شده از سوی حاکم قطر، بازگشت او عملی خواهد شد و پرسپولیس هم از این انتقال نفع مالی خود را خواهد بُرد. 

تمدید با مرتضی؛ تنها خبر خوش 
در بحبوحه این خبرهای ناامید کننده، تنها خبر خوشی که به هواداران پرسپولیس داده شد، تمدید قرارداد مرتضی پورعلی گنجی با این تیم بود. مرتضی پورعلی‌گنجی پیشنهاد مالی اخیر باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد را پذیرفته بود، اما عدم دریافت مطالباتش طی دو فصل اخیر موجب شد تا روند ادامه همکاری وی و امضای قرارداد جدید با مشکل مواجه شود که این موضوع برطرف شد تا مدافع تیم‌ملی ایران در دو جام جهانی گذشته در جمع سرخ‌پوشان بماند. البته صحبت‌های او پس از تمدید قراردادش، نشان داد که اوضاع قرمزها چندان جالب نیست. او در مورد شایعه جدایی چند بازیکن اظهار داشت: من هم به عنوان یک هوادار نگران پرسپولیس هستم و الان هم احساس کردم اگر بتوانم یک گوشه کوچک نگرانی هواداران را کم کنم، آمدم. نمی‌دانم چه می‌شود اما امیدوارم بازیکنان و باشگاه با هم همکاری کنند. پورعلی‌گنجی درباره حضور خوان کارلوس گاریدو اظهار داشت: من رزومه او را دیدم و امیدوارم با شرایط ایران کنار بیاید. باید بیاید و در کنار هم کار کنیم و مطمئنم با بازیکنان خوب و مربی‌ای که هست، نتایج خوبی بگیریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها