سناریوی ۲دختر پشت کنکوری برای قتل خانواده

دختر۱۸ساله با کمک همکلاسی‌اش با سم،مادروخواهر ۱۳ساله‌اش را کشت و قبل ازقتل پدرش، دستگیر شد‌.متهمان قصد داشتند با تصاحب ارثیه به اروپا مهاجرت کنند.
کد خبر: ۱۴۶۲۳۸۵
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه نوزدهم اردیبهشت امسال مرگ دختری ۱۳ساله ومادر جوان او از سوی پلیس به بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران گزارش شد‌. با توجه به مرگ مشکوک آنها، پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد‌. ماموران از پدر خانواده و دختر۱۸ساله او تحقیق کردند که پدر خانواده گفت روزی که این دو نفر بدحال شده و به بیمارستان منتقل شدند در خانه نبوده و فقط دختر ۱۸ساله‌‌اش با آنها بوده است. 
دختر۱۸ساله نیز در اظهاراتش گفت‌: آن روز با دوستم برای درس خواندن به کتابخانه رفته بودم که بعدازبرگشت متوجه شدم مادروخواهرم بیهوش درکنجی ازخانه افتاه‌اند. با داد وفریادهایم همسایه‌ها سر رسیدند وآنها را به بیمارستان بردیم که فوت شدند.  بنابراین ماموران به تحقیق از همسایه پرداختند که معلوم شد بارها صدای دعوای دختر۱۸ساله خانواده را با والدینش شنیده بودند. روز حادثه هم صدای دختر ۱۸ساله و دوستش مریم را درخانه شنیده بودند.
تحقیقات دراین رابطه ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش نظریه پزشکی قانونی به پلیس ارسال شد که نشان می‌دادمرگ آن دوبامسمومیت سیانور بوده است. ماموران دوباره از پدر خانواده تحقیق کردند که او گفت‌: چند ماه قبل من، همسرم ودختر نوجوانم غذا و ماست خوردیم بد‌حال شده و چند روزی در بیمارستان بستری بودیم. فقط دخترم مینا هیچ اتفاقی برایش نیفتاده بود‌. آن شب زن و دخترکوچکم بعد ازخوردن غذا فوت شدند. آن شب همکلاسی مینا خانه ما مهمان بود. با توجه به گفته‌های این مرد، ماموران با هماهنگی قضایی خانه‌اش را بازرسی کردند. و سم آرسنیک یافتند. همچنین ماموران وقتی دوربین‌های شهری را بازبینی کردند، متوجه شدند دختر ۱۸ساله این خانواده با دوست خود چند مرتبه در محله ناصر‌خسرو تردد داشته‌اند.
سرانجام دو روز پیش مینا و مریم بازداشت شدند و مریم راز این جنایت هولناک را فاش کرد و گفت‌: من و مینا همکلاسی بودیم و از یک‌سال قبل چون برای کنکور درس می‌خواندیم بیشتر با هم رفت‌و‌آمد داشتیم. والدینم زیاد از او خوششان نمی‌آمد. مینا رویا سفر به اروپا و زندگی و تحصیل در آنجا را داشت اما خانواده‌اش مخالف بودند. آن‌قدر در این باره حرف زد که من هم وسوسه مهاجرت به جانم افتاد.  این اواخر می‌گفت اگر خانواده‌اش را به قتل برسانیم، اموال آنها را می‌تواند تصاحب کند و مزاحمی برای مهاجرت ندارد‌. در اینترنت سرچ کردیم و فهمیدیم سم می‌تواند آنها را سریع از بین ببرد‌. به بازار ناصر‌خسرو رفتیم. سم را خریده و به خانه‌شان برد و در غذا و تن‌ماهی ریخت که آنها خوردند. بدحال شدند اما نمردند. فروشنده پنج میلیون تومان از ما گرفت اما سم تقلبی داده بود‌. دوباره به بازار رفتیم و از مرد دیگری باپرداخت ۱۰میلیون تومان سم قوی‌تری خریدیم.آن شب برای درس‌خواندن خانه‌شان رفتم. میز غذا را چید، سم را در غذا و ماست ریخت‌. مادر و خواهرش خوردند و بد‌حال شدند. من از ترسم فرار کردم و چند روز بعد به من خبر داد این سم کارساز بوده و آنها فوت شدند. دنبال فرصت است تا پدرش را هم از بین ببرد و بعد اموال را تصاحب کنیم و برویم‌. منتظر اجرای نقشه جدید بودیم که هردو دستگیر شدیم. با توجه به اعتراف دختر جوان،مینا موردبازجویی قرار گرفت و گفت: دوستم دروغ می‌گویدونمی‌دانم چه کسی جان اعضای خانواده‌ام راگرفته است. او به خاطر حسادت به من و زندگی‌مان این دروغ‌ها را گفته است. محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: این دختر ۱۸‌ساله در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها