دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد:

برخی خانواده‌های غزه هر ۲ یا ۳ روز یک وعده غذا می‌خورند

حمله هوایی، دریایی و زمینی رژیم صهیونیستی به رفح

رژیم صهیونیستی شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف حملات گسترده هوایی، دریایی و زمینی قرار داد و گردان‌های قدس یک بالگرد اشغالگران را با موشک «سام ۱۸» هدف قرار داد.
کد خبر: ۱۴۶۱۷۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، رژیم صهیونیستی شهر رفح در جنوب نوار غزه را از زمین، هوا و دریا هدف حملات گسترده قرار داد.

در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی که نزدیک چادرهای اسکان آوارگان در غرب شهر رفح را هدف قرار داد، تعدادی از فلسطینی ها مجروح شدند.

هواپیماهای جنگی و قایق های رژیم اشغالگر هم سواحل شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم اعلام کرد که رزمندگانش یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه هنگام بازگشت از تخلیه کشته‌شدگان کمین اردوگاه الشابوره، با موشک سام ۱۸ هدف قرار دادند.

بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی که منطقه «خربة العداس» در شمال شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد، دو فلسطینی شهید و یک نفر دیگر مجروح شد.

شهرداری غزه هم اعلام کرد که نظامیان اشغالگر تعدادی از کارگرانی را که برای راه اندازی چاه های آب در مرکز شهر غزه کار می کردند، هدف قرار دادند.

بمباران رژیم صهیونیستی شهرک قدیمی در مرکز شهر غزه را هدف قرار داد که بر اثر آن پنج فلسطینی شهید و تعدادی زخمی شدند.

پهپادهای رژیم اشغالگر اردوگاه الشاطئ را در غرب شهر غزه هدف حمله موشکی قرار دادند.

سازمان دفاع مدنی در نوار غزه هم اعلام کرد که پنج کارمند شهرداری غزه حین انجام وظایف جنب ورزشگاه یرموک هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

دو مجروح هم پس از اینکه هدف موشک شلیک شده از پهپاد به منطقه وادی غزه در مرکز نوار غزه قرار گرفتند، به بیمارستان العوده در النصیرات انتقال یافتند.

بر اساس آمارها و در پی تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، از سحرگاه امروز جمعه ۲۱ فلسطینی به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها