معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشورعنوان کرد:

هزینه 10 هزار میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین در استان ایلام

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین باتاکید بر اینکه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین استان ایلام هزینه شده است گفت:شاهد تحول بزرگی در زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هستیم
کد خبر: ۱۴۶۰۷۶۹

به‌گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین از ایلام، دکتر سیدمجید میراحمدی امروز _پنجشنبه بیست و چهارم خرداد_ در بازدید از باکس و آب‌نما در دست ساخت پل کنجانچم در محور ایلام - مهران اظهار کرد:سال گذشته رضایتمندی زوار از زیرساخت‌ها و خدمات ارایه شده اربعین استان ایلام بی‌سابقه بود که این رضایتمندی به دلیل تلاش شبانه‌روزی استاندار جهادی و مدیران است.
وی افزود:حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین در استان ایلام هزینه شده است که از این میزان هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به راه‌های منتهی به مهران ویک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به حوزه ساخت مجتمع‌های خدماتی، رفاهی وبهداشتی است.


حسن بهرام نیا استاندار ایلام نیز در این بازدید بر تسریع در ساخت پل کنجانچم تاکید کرد و گفت: با افتتاح این پروژه بخش زیادی از ترافیک محور ایلام - مهران در ایام برگزاری کنگره اربعین‌حسینی پوشش داده می‌شود.

وی افزود: علاوه بر اختصاص۲۲ میلیارد تومان برای ساخت این پل، از محل اربعین نیز اعتباراتی به این پروژه اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد:در حوزه راهداری، سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم هزینه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها