انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت پالایش نفت تبریز‌ و دانشگاه صنعتی سهند در حوزه کاهش مصرف آب

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز از امضای تفاهم نامه مابین این شرکت با دانشگاه صنعتی سهند در زمینه کاهش مصرف آب خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۹۳۱۰
نویسنده امین بیل ساز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز از امضای تفاهم نامه مابین این شرکت با دانشگاه صنعتی سهند در زمینه کاهش مصرف آب خبر داد.

غلامرضا باقری دیزج در آیین امضا تفاهم نامه مابین شرکت پالایش نفت تبریز با دانشگاه صنعتی سهند در زمینه اجرای پروژه مطالعاتی جایگزینی برج های خنک کننده شرکت پالایش نفت تبریز با نوع هیبریدی در راستای مسئولیت های اجتماعی و با هدف کاهش مصرف آب گفت: بر اساس استراتژی ها و سیاست هایی که در شرکت پالایش نفت تبریز وجود دارد، اتصال مستمر به مراکز علمی و بهره برداری از این ارتباط، جزئی از خط مشی دائمی شرکت است تا  بدین وسیله برای به روز رسانی اطلاعات علمی و فرآیندهای تولیدی استفاده گردد.

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ شرکت پالایش نفت تبریز و مراکز علمی گفت: این شرکت سابقه انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه تهران را داشته و در حال حاضر نیز با دانشگاه صنعتی شریف تفاهم نامه دارد که نتایج خوبی نیز از آن کسب کرده است.‌ همچنین تفاهم نامه هایی نیز با دانشگاه تبریز در زمینه های مختلفی از جمله گزینش نیروی انسانی، بهداشت و محیط زیست، آزمایشگاه معتمد و ... امضا کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: بدلیل ماهیت صنعتی دانشگاه سهند، انتظار می رود در آینده شاهد تعامل و ارتباط بیشتری بین این دو مجموعه باشیم.

باقری دیزج با اشاره به اینکه پالایشگاه تبریز سابقه همکاری با دانشگاه صنعتی سهند را در گذشته نیز دارد اظهار امیدواری کرد در کوتاهترین زمان ممکن  نتایج مدنظر از امضا این تفاهم نامه حاصل گردد و قدمی در مسیر بهبود شرایط زیست محیطی و جلوگیری از اتلاف آب برداشته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها