سادگی ، ولایت مداری و صمیمیت انتخاب شهید رئیسی بود نه از سیاست و جبر زمانه

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به ویژگی رئیس جمهور شهید ، گفت : یکی از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی ، سادگی و صمیمیت ایشان بود ولی این سادگی و صمیمی ، انتخاب خودشان بود ، نه از جبر زمانه یا از سیاست باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به ویژگی رئیس جمهور شهید ، گفت : یکی از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی ، سادگی و صمیمیت ایشان بود ولی این سادگی و صمیمی ، انتخاب خودشان بود ، نه از جبر زمانه یا از سیاست باشد.
کد خبر: ۱۴۵۸۸۹۶

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به ویژگی رئیس جمهور شهید ، گفت : یکی از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی ، سادگی و صمیمیت ایشان بود ولی این سادگی و صمیمی ، انتخاب خودشان بود ، نه از جبر زمانه یا از سیاست باشد.

مصیب نظری در صد و بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس ، اظهار کرد : شهید جمهور می‌توانست مثل خیلی‌ها به مدل‌های دیگری رفتار کند و به شکل دیگری از ظرفیت و قدرت ریاست جمهوری و فرد دوم مملکت استفاده کند اما این کار را نکرد. وی ادامه داد: در دولت‌های دیگر دیدیم که برادران رئیس جمهور چه کارها و چه اتفاقاتی را رقم می‌زدند، این ضایعه بزرگی است.

نظری ادامه داد : یکی دیگر از ویژگی‌های شهید رئیسی، اخلاص وی بود. آن چیزی که از اول حضور ایشان در قوای مختلف، قوه قضائیه و دادستانی کل و حتی ریاست جمهوری، اخلاص در عمل بود. دشمنان، کل زندگی شهید جمهور را همچون باغچه بیل زدند اما یک عدد کرم خاکی در باغچه زندگی شهید رئیسی پیدا نشده و نخواهد شد، این اخلاص و دست پاکی نشان از دل سیری ایشان است.

وی اضافه کرد : شهید بزرگوار در خانواده‌ای فقیر زندگی کرد و از پنچ سالگی با یتیمی بزرگ شد اما چون چشم و دلش سیر بود به دنیا سیر نگاه می‌کرد و توقعی از دنیا نداشت، خدا چنین عظتی به این شهید داد و دست پاک از این دنیا رفت.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه گفت : ویژگی مهمی که حاج قاسم هم به ما تذکر داده بود و باید مدنظر قرار دهیم، ولایتمداری است. عاقبت همه ما به میزان فاصله و رابطه‌مان با ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنظیم می‌شود. عاقبت بخیری همه ما در گرو ولایتمداری و تعبیت کردن از نگاه و سمت و سو گرفتن از مقام معظم رهبری و همچنین یاری کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نظری در ادامه همنشینی با مردم و از جنس مردم بودن را از ویژگی دیگر شهید آیت‌الله رئیسی ، نام برد و افزود : این شهید والامقام در بین مردم حضور می‌یافت و با همه گروه‌های سیاسی و غیر سیاسی و با نگاه‌های مختلف نشست و برخاست داشت.

وی اضافه کرد : ویژگی این شهید بزرگوار، به فرموده مقام عظمای ولایت، خستگی‌ناپذیری بود که در سفر استانی برای همه ما ملموس بود. شهید جمهور پس از بازگشت از کشور روسیه در ساعت سه نیمه شب و استراحتی کوتاه، سفر استانی را آغاز کرد که این نشان از هدف والای این شهید است که هدیه و پاسخ خدا به همه این ویژگی‌ها بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد : قدردان این همه رشادت هستیم.

مصیب نظری در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و کاندیداها ، تصریح کرد : در مورد کاندیداهای ریاست جمهوری باید گفت که معیار مقایسه آنها برای انتخاب رئیس جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است و حتما در ترازوی انتخاب قرار خواهند گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها