کسب رتبه برتر کشوری راهداری همدان در کاهش تلفات جاده‌ای

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان با اشاره به اینکه راهداری همدان رتبه یک کشور را در رفع نقاط حادثه خیز کسب نموده است، گفت: در سال گذشته ۵۲ نقطه حادثه خیز مصوب به این اداره کل ابلاغ شد و ۳۱ نقطه از این نقاط در سال گذشته بطور کامل رفع گردید و این درحالیست که ۲۱ نقطه از این نقاط مورد تعهد سال ۱۴۰۲ بود.
کد خبر: ۱۴۵۸۷۹۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی اظهار داشت: طبق گزارش و آمار سازمان پزشکی قانونی استان همدان رتبه سوم کشوری در کاهش مصدومین و رتبه هفتم کشوری در کاهش جانباختگان حوادث رانندگی را در سال ۱۴۰۲ کسب نموده است.

وی در ادامه گفت: این در حالی است که در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ استان همدان رتبه ۲۳ کشوری در کاهش مصدومین و رتبه ۲۵ کشوری را در کاهش جانباختگان حوادث رانندگی برون شهری را داشته است لذا جهش 20 پله ای در کاهش مصدومین و 17 پله ای در کاهش جانباختگان حاصل شده است که این مهم حاصل حمایت و پشتیبانی تمامی مسئولین استانی و کشوری به خصوص استاندار محترم و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در تامین به موقع اعتبارات می باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در پایان گفت : اولویت و هدف اصلی ما تداوم کاهش مصدومین و تلفات جاده ای می باشد که با تامین بموقع اعتبارات ، تلاشهای جهادی، همکاری دستگاه های مرتبط و نگاه ویژه مسئولین ذیربط به راههای استان همدان حاصل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها