بهترین روغن زیتون ایرانی (۱۴۰۳) چیست؟ ۱۰ مارک روغن زیتون در ایران

چکیده: بهترین روغن زیتون ایرانی را بشناسید! در این مطلب به معرفی ۱۰ بهترین برند روغن زیتون ایرانی پرداختیم.
چکیده: بهترین روغن زیتون ایرانی را بشناسید! در این مطلب به معرفی ۱۰ بهترین برند روغن زیتون ایرانی پرداختیم.
کد خبر: ۱۴۵۸۱۵۸

روغن زیتون یکی از روغن‌های خوراکی پرمصرف در بین خانواده‌های ایرانی است که با توجه به مصرف بالای این محصول، شرکت‌های مختلفی به تولید آن پرداخته‌اند. اما در این بین، تنها تعدادی از این شرکت‌ها در بین انتخاب‌های مصرف‌کنندگان روغن زیتون و در لیست بهترین روغن زیتون ایرانی قرار می‌گیرند.

انتخاب بهترین روغن زیتون برند ایرانی ممکن است برای برخی از افراد دشوار باشد که آشنایی با برخی از برترین تولیدکنندگان این محصول باعث می‌شود تا کار راحت‌تری را برای انتخاب داشته باشید. 

همان طور که در سایت بهترین کو درباره مقایسه روغن زیتون ایرانی و خارجی اشاره شده

زیتون همواره در کشور ما از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده است؛ بنابراین جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که برندهای تولیدکنندۀ روغن زیتون ایرانی سابقۀ واقعاً مناسبی دارند و می‌توانید به محصولات آن‌‌ها اعتماد داشته باشید.

بهترین روغن زیتون ایرانی

شرکت‌های مختلفی اعم از ایرانی و خارجی به تولید روغن زیتون می‌پردازند و برندهای متعددی از محصول روغن زیتون را در بازار می‌توانید مشاهده کنید. در ادامه با 10 مورد از بهترین روغن زیتون ایرانی در کشور آشنا خواهید شد.

1-روغن زیتون دلفین

کیفیت و تنوع در فراوری محصول، مهم‌ترین وجه تمایز این برند باسابقه و قدیمی است. این برند به تولید انواع زیتون‌های بکر، فرا بکر و بدون بو می‌پردازد تا طیف مصرف‌کنندگان این محصولات به طرز چشمگیری افزایش یابد.

روغن زیتون‌های دلفین برای انواع پخت و پز، سرخ کردن و حتی به عنوان خواص درمانی مناسب خواهند بود.

روغن زیتون دلفین

کمپانی دلفین در فرآوری زیتون درجه یک باغات زنجان و تولید انواع فرآورده‌های زیتون بسیار موفق بوده است و امروزه در بین تولیدکنندگان برتر روغن زیتون ایرانی و خارجی قرار دارد. کمپانی دلفین به منظور تولید محصولات خود از زیتون‌های مرغوب طارم استفاده می‌کند و در بازار طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

2- روغن زیتون اویلا

روغن زیتون اویلا یکی از مرغوب‌ترین روغن‌های گیاهی ایرانی در بازار کشور است که تاثیرات شگرفی بر روی مصرف‌کننده در سریع‌ترین زمان ممکن می‌گذارد. اویلا جزو برندهای نام آشنای ایرانی است که در زمینه تولید انواع روغن‌های گیاهی فعالیت می‌کند و محصولات این کمپانی اعم از روغن زیتون اویلا در حجم‌های 250 تا 500 میلی‌لیتری تولید می‌شوند.

از ویژگی‌های مهم روغن زیتون اویلا می‌توان به طعم و مزه خوب اشاره کرد که باعث شده است تا این برند در بین بهترین تولیدکنندگان داخلی روغن زیتون قرار گیرد. روغن زیتون‌های اویلا در شیشه هایی با حجم‌های مختلف در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. شیشه‌های زیبا و زینتی اویلا باعث شده است تا نگهداری آن‌ها در محیط آشپزخانه یا یخچال، باعث برهم ریختن دکوراسیون منزل شما نگردد.

3- روغن زیتون کریستال ایرانی

روغن زیتون کریستال ایرانی یکی دیگر از روغن‌های زیتون ایرانی است که در بین لیست بهترین روغن زیتون ایرانی قرار می‌گیرد. برند کریستال متعلق به شرکت زمرد سبز گیلان بوده و این در سال 1391 تاسیس شده است. این مارک روغن زیتون برای پخت و پز مناسب خواهد بود و شرکت کریستال برای عرضه آن از حلب های 1 تا 4 لیتری و شیشه‌های 1 لیتری استفاده می‌کند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از این محصولات را خریداری کنید و سلامتی را به سفره خود هدیه دهید.

روغن زیتون‌های برند کریستال در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی در کشور وجود دارند و شما حتی برای خرید آن نیازی به حضور در فروشگاه‌ها نخواهید داشت. محصولات برند کریستال در حجم‌های 250 سی سی تا 3 لیتری به بازار عرضه می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

4- روغن زیتون سی سام

برند سی سام یکی از تولیدکنندگان برتر روغن زیتون در کشور است که توسط شرکت پارسی سام سپنتا در استان البرز فعالیت دارد. این شرکت در تولید روغن‌های زیتون خود از به‌روزترین فناوری‌های روز دنیا بهره می‌برد و محصولاتی باکیفیت، طبیعی و مرغوب در بسته‌بندی‌های متنوع به بازار عرضه می‌کند. لازم به ذکر است که روغن زیتون‌های ایرانی سی سام در انواع فرابکر و تصفیه شده در حجم‌های 1 و 3 لیتری، 250 و 500 میلی‌لیتری تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

5- روغن زیتون اکسیر

روغن زیتون اکسیر یکی دیگر از روغن‌های زیتون باکیفیت در لیست بهترین روغن زیتون ایرانی است. این روغن زیتون، تمامی آزمایشات لازم مبنی بر سلامت و کیفیت روغن را گذرانده و دارای گواهینامه مبنی بر ارگانیک بودن کالای اتحادیه اروپا است. این نشان می‌دهد که محصولات فرآوری شده برند اکسیر از جمله روغن زیتون اکسیر، کیفیت بالایی دارند.

اکسیر جزو برندهای پرفروش داخلی به شمار می‌رود که روغن زیتون‌هایی سالم را برای مصرف‌کنندگان هدیه می‌آورد و روغن زیتون‌های فرابکر خود را در حجم‌های 0/5، 1 و 4 لیتری و همچنین 1800 میلی لیتری به بازار عرضه می‌کند.

6- روغن زیتون اتکا

برند اتکا یکی دیگر از تولیدکنندگان معتبر روغن زیتون‌های باکیفیت در کشور است که روغن زیتون‌های خود را در انواع بکر، فرابکر و تصفیه شده به بازار عرضه می‌کند. در میان این محصولات، روغن زیتون های فرابکر اتکا به دلیل روش تهیه کاملا ارگانیک، ارزش غذایی بالا و عدم استفاده از مواد شیمیایی افزودنی از محبوبیت بالاتری برخوردار است.

روغن زیتون‌های فرابکر برند اتکا در بسته‌بندی‌های 230، 500، 455 و 2700 گرمی به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات برای سرخ کردن و پخت و پز مورد استفاده قرار می‌گیرند و از آن‌ها می‌توان به عنوان یک چاشنی مقوی و طعم‌دهنده انواع غذاها و دسرها نیز استفاده کرد.

7- روغن زیتون بروج

بروج یکی دیگر از برندهای پرفروش ایرانی در زمینه روغن زیتون است که برای تولید روغن زیتون از خط تولید روغن روغن‌های خوراکی به شیوه پرس سرد استفاده می‌کند و توانسته تاکنون محصولاتی سالم و با حفظ کلیه خواص مثبت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شرکت بروج، روغن زیتون‌های خود را در انواع بکر، فرابکر و پالایش شده با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و تمامی این روغن‌ها از زیتون ارگانیک و درجه یک تهیه می‌شوند. از ویژگی های دیگر مهم روغن زیتون بروج می‌توان به عطر و طعم خوب اشاره کرد.

8- روغن زیتون لادن

اگر به دنبال بهترین روغن زیتون ایرانی می‌گردید، بهتر است تا با روغن زیتون لادن آشنا شوید. شرکت لازن یکی از تولیدکنندگان قدیمی روغن‌های خوراکی در کشور است که از ویژگی‌های برتر آن می توان به محصولات متنوع با بالاترین کیفیت استاندارد اشاره کرد. این برند نام‌آشنا، علاوه بر تولید روغن زیتون در زمینه تولید سایر روغن‌های خوراکی نیز فعالیت می‌کند و روغن زیتون برند لادن از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

9- روغن زیتون فامیلا

فامیلا یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های تولید روغن زیتون است که همواره کیفیت و نوآوری را در تولید محصولات خود در نظر گرفته و تا به امروز توانسته به برندی محبوب و مورد اعتماد در میان خریداران روغن تبدیل شود. روغن زیتون‌های فامیلا در انواع بکر، فرابکر، تصفیه شده و بدون با ارزش غذایی بالا تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

فامیلا، فرآورده‌های خود را در شیشه‌هایی با حجم‌های مختلف مانند 250 و 500 میلی‌لیتر به بازار عرضه می‌کند و مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را خریداری نمایند. محصولات برند فامیلا از جمله روغن زیتون فامیلا در اکثر فروشگاه‌های مواد غذایی یافت می‌شوند و شما می‌توانید این محصول را به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید.

10- روغن زیتون غنچه

امکان ندارد که نام بردن لیست بهترین روغن زیتون ایرانی خبری از برند غنچه نباشد. غنچه یکی از بهترین مارک‌های ایرانی تولیدکننده روغن زیتون بدون بو و بدون طعم با حفظ ارزش غذایی در کشور است که شما می‌توانید محصولات آن را در انواع مختلف غذا و سالاد استفاده کنید. محصولات برند غنچه از جمله روغن زیتون غنچه بدون پالم و زیروترانس هستند و هیچ ضرری برای سلامتی انسان ندارند.

سخن پایانی

روغن زیتون ایرانی دلفین

بهترین روغن زیتون ایرانی از نشان تایید سازمان غذا و دارو و مهر استاندارد برخوردار است. یک روغن زیتون مناسب از ویژگی‌های برتر مانند خلوص و کیفیت بالا بهره‌مند است و بویی شبیه به میوه زیتون دارد. دقت داشته باشید که تند و تلخ بودن طعم روغن زیتون، نشان از کیفیت بالای روغن دارد و رنگ آن با توجه به شرایط آب و هوایی محل رشد زیتون و درجه رسیدن میوه در زمان برداشت از زرد کم‌رنگ تا سبز تیره متغیر باشد.

در ایران نیز استان زنجان و شهر رودبار بیشترین سهم را در تولید روغن زیتون دارند. اگر به دنبال بهترین مارک روغن زیتون هستید، برندهای ایرانی دولفین، اویلا، غنچه و کریستال گزینه‌های خوبی برای خرید هستند. 

در بین برندهای تولیدکننده روغن زیتون ایرانی، می‌توان برند دلفین را برترین برند ایرانی تولیدکننده روغن زیتون در کشور اشاره کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موارد و ویژگی‌های بیشتر این روغن زیتون با کارشناسان دلفین ارتباط برقرار کنید

اطلاعات تماس:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها