اهمیت روز قدس امسال بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است،چهره واقعی رژیم صهیونیستی در این بازده زمانی شش‌ماهه به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۱۴۵۱۰۱۷

به گزارش جام جم آنلاین،فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از این اتفاقاتی که روز قدس را اهمیت ویژه می‌دهد مباحثی است که در غزه و فلسطین ماه‌های گذشته شاهدیم و به‌نوعی چهره واقعی رژیم صهیونیستی در این بازده زمانی شش‌ماهه به نمایش گذاشته شد.
سردار شفائی،افزود: امت اسلام و همه آزادی‌خواهان عالم باید با حضور در روز قدس هم محکوم کنند این اعمال جنایت‌کار رژیم صهیونیستی را و هم انشا الله از ابزار و امکاناتی که در اختیارشان هست جهت محدود کردند این تلاش‌ها و اقدامات دشمن استفاده کنند.
وی ادامه داد: حرکتی که روز گذشته در چابهار و راسک شاهد بودیم به دنبال همین مباحث است و قطعاً و یقیناً گروهک‌ها به انحای مختلف توسط سرویس‌های بیگانه از جمله سرویس صهیونیستی پشتیبانی و هدایت می‌شوند برای تحت الشاع قراردادن این روز عزیز و حضور پرشکوه مردم دست به جنایت جدید زدند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:به فضل الهی و باهمت بلند مدافعان امنیت در جمهوری اسلامی و همراهی مردمان عزیز این جنایت در نطفه خفه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها