ازابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون

۶۰۱هزار سفره افطاری خیابانی برپا شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان از توزیع بیش از ۱میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۶۱ هزار سبد کالا بین نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان گلستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان از توزیع بیش از ۱میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۶۱ هزار سبد کالا بین نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان گلستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۹۳۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان جواد فردی ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان از فعالیت ۲۴۷ آشپزخانه مهدوی در ماه پر فضیلت رمضان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۱میلیون و۵۰۰ هزار  پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان گلستان  طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش غذاهای طبخ شده تاکنون حدود ۲۱۱میلیارد و  ۴۰۷ میلیون تومان بوده است، افزود: این نهاد حمایتی با مشارکت مراکز نیکوکاری و مردم نیک‌اندیش استان روزانه غذای گرم را قبل از افطار و سحری بین نیازمندان توزیع می‌کند.

فردی با اشاره به برپایی سفره هایی از جنس سادگی ،ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ احسان و نوعدوستی، ۶۶۴ میز پذیرایی درمسیر مردم و ۶۰۱هزار سفر افطاری ساده خیابانی ،جمعا  به ارزش ۴۸ میلیارد تومان نیز توسط خیرین ومارکز نیکوکاری مساجد انجام شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان  از توزیع ۶۱هزار و ۱۴۸ سبد کالا حمایتی بین نیازمندان بااعتبار ۵۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان اشاره کردو گفت: توزیع بیش از ۸۲هزار سبد کالا تا پایان ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

فردی ، با اشاره به طرح پویش اکرام ایتام در راستای حمایت ازفرزندان  ایتام ومحسنین افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۵۱۹۴ فرزند یتیم ومحسنین توسط ۴۹۷۲ حامی مورد حمایت قرار گرفته اند.  

فردی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در پویش اکرام ایتام وحمایت معنوی از فرزندان از ایتام و محسنین می توانند ازطریق ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و کمکهای نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۷-۰۲۲۶ واریزنمایند .

وی افزود : مردم خیر ونوعدوست ، برای شرکت در طرح اطعام مهدوی و تهیه افطاری ساده و همچنین  کمک به تهیه وتوزیع سبدهای معیشتی ،نیزمی توانند از طریق ارسال عدد ۲ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و کمکهای نقدی خود را به شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ واریز نمایند. همچنین دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و بیش از ۲۷۰مرکزنیکوکاری آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی  مردم خیراندیش استان گلستان می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها