مدیر کل کمیته امداد گلستان گفت: ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای تولید برق با پنل خورشیدی در گلستان پرداخت می شود.
مدیر کل کمیته امداد گلستان گفت: ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای تولید برق با پنل خورشیدی در گلستان پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۴۴۱۲۳۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مدیر کل کمیته امداد گلستان  با بیان اینکه با اجرای طرح تولید برق خورشیدی ، مددجویان کمیته امداد صاحب درآمد پایدار می شوند افزود : این طرح در راستای سیاست اصلی کمیته امداد ، توانمندسازی دائمی محرومان و ایجاد خودکفایی و استقلال مالی برای مددجوها انجام می‌شود و تاکنون مورد استقبال خانواده‌های نیازمند و وزارت نیرو قرار گرفته است.

عیسی بابایی افزود : در این راستا مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه بانکی و مبلغی نیز  با مشارکت خیرین بصورت بلاعوض  برای اجرای این طرح در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه استفاده از پنل‌های خورشیدی ، خودکفایی در تولید برق را به دنبال دارد، افزود: این طرح یک تفاهم نامه ۴ جانبه بین کمیته امداد امام خمینی(ره) ، شرکت توزیع برق ،  بانک و مددجو است و برهمین  اساس ، برق تولیدی پنل های خورشیدی به صورت تضمینی  به مدت ۲۰ سال خریداری می‌شود .

وی با بیان اینکه با اجرای طرح نیروگاه های خورشیدی  برای هر خانوار مددجوی کمیته امداد به طور میانگین مبلغ چهار و نیم تا ۵ میلیون تومان در یک دوره درآمدزایی خواهد داشت گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال تعداد نیروگاه پنج کیلو واتی خورشیدی برای مددجویان این استان  به ۶۰۰ طرح افزایش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها