واژگونی خودرو در دمکره دشتروم بویراحمد ۲ کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۴۵۰۷۷۵
به گزارش جام جم آنلاین،سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در منطقه دمکره دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد ۲ کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
محمدامین نیکویی نژاد افزود: این حادثه بامداد امروز پانزدهم فروردین ماه طی تماسی به مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد.
وی بیان کرد:بلافاصله پس دریافت این گزارش چهار تیم جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به محل حادثه اعزام شدند.
نیکویی نژاد افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند، که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این سانحه رانندگی همچنین ۲ مرد به دلیل شدت جراحت جان باختند و حال ۲ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.
کهگیلویه و بویراحمد ۶ هزار و ۱۳۹ کیلومتر جاده اصلی، فرعی و چهارخطه دارد که از این میزان پنج هزار و ۴۲۰کیلومتر آن فرعی و روستایی است.
استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی ۷۲۶هزار نفر جمعیت دارای ۹ شهرستان، ۱۷ بخش و هزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.
کهگیلویه وبویراحمد با بیش از ۱۶ کیلومتر مربع یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها