یک مدرسه با ۶ کلاس درس و زیربنای ۵۷۴ متر مربع با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در روستای گبولان شهرستان بندری کنارک به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۴۸۷۰۶

به گزارش جام جم آنلاین،محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: با همت خیران و همراهی اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و احداث این مدرسه، شرایط خوبی برای تحصیل دانش آموزان مستعد روستا فراهم شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم  در خصوص افتتاح این مدرسه به نام ایران ما در روستای گبولان گفت: مدرسه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با ۶ کلاس درس و زیربنای ۵۷۴ متر مربع و اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش مدرسه ساز آقای مطهری احداث و توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تجهیز و آماده استفاده دانش آموزان شده است.

میثم لک زایی افزود: امروز در استان هم افزایی بسیار خوبی در حوزه ساخت فضای آموزشی شکل گرفته است به طوری که امسال شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی اعتبارات استانی هستیم.
 وی ادامه داد: همچنین در ردیف‌های ملی، دولت سیزدهم اعتبارات خوبی به استان اختصاص داده است و از طرفی استان به کانون توجه خیرین مدرسه ساز، بنیاد‌های خیریه و نهاد‌های انقلابی تبدیل شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران بیان کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در سه سال گذشته به این منطقه به طور ویژه توجه شده است و تعداد کلاس درس تحویلی در منطقه از عدد ۱۰۰ به ۴۶۷ کلاس درس در امسال رسیده است و همچنین بیش از ۳۰۰ کلاس درس دیگر در این منطقه در دست ساخت داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها