حماس: باید آتش‌ بس فراگیر در غزه برقرار شود

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز سه شنبه پس از ارائه پیشنهاد خود به طرف‌های میانجی‌گر در قاهره، بر ضرورت آتش‌بس فراگیر در باریکه غزه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۴۸۰۳۵

به گزارش جام جم آنلاین، باسم نعیم از مسئولان ارشد جنبش حماس گفت: این جنبش پیشنهاد خود را در مورد توافق آتش بس به میانجیگران ارائه کرده است و منتظر پاسخ رژیم اسرائیل است.

محمود مرداوی از دیگر مسئولان ارشد جنبش حماس نیز به نوبه خود تاکید کرد که اگر برقراری آتش بس، خروج کامل ارتش اشغالگر از غزه و بازسازی این منطقه و بازگشت آوارگان به محل سکونت خود در شمال غزه در کار نباشد، در مورد روند تبادل اسرا با اشغالگران صحبت نخواهد شد.

وی افزود: آنچه برای دشمن اهمیت دارد، جداسازی کرانه باختری از تحولات نوار غزه و جلوگیری از تاثیر آن در صحنه عمومی فلسطین است، اما باید تاکید کنم که کرانه باختری در نبرد طوفان الاقصی سهیم است و اقدامات ملت فلسطین علیه اشغالگران در جبهه کرانه باختری در ماه مبارک رمضان تشدید خواهد شد.

این مسئول ارشد حماس تصریح کرد: اشغالگران با ارتکاب انواع نسل‌کشی تلاش می‌کنند که به مقاومت فشار بیاورند تا به اهداف و دستاورد‌هایی سیاسی بر سر میز مذاکره دست یابند.

newsQrCode
برچسب ها: حماس آتش بس غزه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها