بازی اول استقلال، سپاهان و پرسپولیس در جام‌حذفی

مدعیان قهرمانی وارد می‌شوند

سه تیم بالای جدول لیگ، امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی به میدان می‌روند تا تنور رقابت‌های حذفی برای دوستداران فوتبال، از همین امروز تا بازی فینال گرم باقی بماند.  مس رفسنجان - استقلال از ساعت ۱۷، سپاهان- شمس‌آذر قزوین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و پرسپولیس و نفت و گاز گچساران از ساعت ۲۰ برنامه سه بازی پایانی دور یک هشتم نهایی است.
کد خبر: ۱۴۴۷۷۸۹
 
فجرسپاسی شیراز، ملوان، سایپا، مس کرمان، آلومینیوم اراک، چادرملو اردکان، هوادار، گل‌گهر سیرجان، پیکان، ذوب‌آهن، تراکتور، مس سونگون و استقلال ملاثانی ۱۳ تیم راه یافته به مرحله بعدی هستند و امشب تکلیف ۳ تیم باقی مانده هم در پایان دیدارهای ۳ تیم مدعی استقلال، سپاهان و پرسپولیس مشخص خواهد شد. جام‌حذفی همیشه جام شگفتی‌ها بوده و تا همین جا نیز با نگاهی به فهرست تیم‌های لیگ‌برتری حذف شده می‌توان فهمید هیچ تیمی در این جام، حاشیه امنیت ندارد. نساجی، فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت ۴ تیم لیگ برتری هستند که در همان بازی نخست، از گردونه جام‌حذفی کنار رفتند و امشب هم در بهترین حالت ممکن دو لیگ برتری با جام‌حذفی خداحافظی می‌کنند. دو تیمی که روی کاغذ شاید مس رفسنجان و شمس آذر قزوین باشند اما در عمل، پای هر تیم بزرگی گیر است؛ چه استقلال باشد، چه سپاهان و چه پرسپولیس. اتفاقا اوسمار، سرمربی پرسپولیس به این موضوع در نشست خبری‌اش چنین اشاره کرد: «فصل پیش در جام‌حذفی قهرمان شدیم، اما جام‌های حذفی همیشه شگفتی‌هایی دارد و در این فصل هم از این اتفاقات داشتیم. به دلیل همین سورپرایزها و شگفتی‌ها که در ۹۰ دقیقه می‌افتد، مردم عاشق فوتبال هستند.» او درباره بازی امشب شاگردانش مقابل تیم گچسارانی هم گفت: «تیم ما در دو، سه بازی اخیر شکل خوبی در بازی کردن پیدا کرده است. بازی‌هایی را شروع می‌کنیم که باید در ۹۰ دقیقه نتیجه بازی را دربیاوریم. تیم نفت گچساران فوتبال بازی می‌کند و تماشاگران این بازی را دوست خواهند داشت. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه به نفع ما رقم بخورد.»
   
بازگشت پیروز  به آزادی
روی نیمکت حریف قرمزها یک نام آشنا نشسته است؛ پیروز قربانی، کسی که وقتی دراستقلال بود آن گل دقیقه ۹۳ را با ضربه سر خود به تور دروازه پرسپولیسی‌ها چسباند ویک دربی حیاتی را بانتیجه ۳بر۲ به نفع آبی‌ها رقم زد. پیروز هم در نشست خبری این بازی گفت: «برای ما به عنوان یک تیم لیگ یکی وشهرستانی که شاید تبلیغ آنچنانی ندارد، بهترین فرصت برای باشگاه و بازیکنان است که ازاین عرصه استفاده کندوخودرامقابل تیم خوب پرسپولیس نشان بدهد.ما به این دیدبه جام‌حذفی نگاه کرده‌ایم تاروح مبارزه‌طلبی و بزرگی را به تیم‌مان تزریق کنیم. امیدوارم بازیکنان ما ازاین فرصت برای آینده خود استفاده کنند.» نفت و گاز گچساران در جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته یک، با ۳۲ امتیاز از ۲۱ بازی در رده ششم قرار دارد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها