بازی اول استقلال، سپاهان و پرسپولیس در جام‌حذفی

مدعیان قهرمانی وارد می‌شوند

بهزاد داداش زاده گفت: هم زمانی بازی ها جذابیت مسابقات را بالا تر می برد.
کد خبر: ۱۴۰۶۵۱۴

به گزارش جام جم آنلاین، در هفته های اخیر شاهد برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی هستیم و به همین منظور با بهزاد داداش زاده، پیشکسوت فوتبال که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را داراست به گفتگو پرداختیم.

داداش زاده در خصوص هم زمانی بازی های لیگ برتر گفت: بنظر من باید این اتفاق در فوتبال انجام شود حتی باید بازی های دربی و سپاهان و ملوان نیز به صورت همزمان انجام می شد ولی این اتفاق رقم نخورد.

وی ادامه داد: در حال حاضرهرچه سریع تر این کار انجام شود بهتر است زیرا هم زمان بودن بازی ها حاشیه های لیگ را کمتر کرده و تمرکز داوران نیز بیشتر خواهد شد.

این پیشکسوت فوتبال درباره اینکه نیمه نهایی و فینال جام حذفی بعد از لیگ برتر برگزار خواهد شد اظهار کرد: همیشه مسابقات لیگ مهم تر از جام حذفی بوده است و بطور کلی می توان گفت امسال سال خوبی برای فوتبال ایران است زیرا هم  رقابت های لیگ برتر و هم جام حذفی بسیار حساس است و همچنین بعد از حدود 20 سال شاهد دربی در فینال جام حذفی خواهیم بود و اتفاق خوبی که برای پرسپولیس می تواند رقم بخورد این است که هر دو جام را کسب کند و اگر به این مهم دست یابد، استقلال هم قطعا سهیمه  کسب خواهد کرد و این مسائل در جذابیت فوتبال تاثیر بسزایی دارد.

بهزاد داداش زاده در خصوص دربی فینال جام حذفی افزود: قطعا اگر حاشیه وارد دو تیم نشود و اگر مشکلی برای دو تیم  در ادامه لیگ پیش نیاید حتما شاهد دربی جذابی در فینال خواهیم بود.

داداش زاده در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری نیمه نهایی و فینال جام حذفی بعد از لیگ برتر تاثیری در انگیزه تیم ها دارد یا خیر؟ عنوان کرد: زمانی که قهرمان لیگ مشخص می شود تیم ها با انگیزه بیشتر برای جام حذفی وارد میدان می شوند چون می دانند که چیزی برای از دست دادن ندارند و همه تلاش خود را خواهند کرد حتی برای تیم های پرسپولیس و استقلال حساسیت بیشتری دارد.

وی در خصوص اینکه چه تیمی قهرمان خواهد شد؟ گفت: بنظر من روند بازی ها به نحوی پیش می رود که پرسپولیس بتواند قهرمان هر دو جام شود در واقع عزم خود را جزم کرده تا قهرمانی هردو جام را بدست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها