شبکه‌های تلویزیونی و پوشش همه‌جانبه جشنواره فیلم فجر

سایه سیمرغ بر سربرنامه‌های سینمایی

جشنواره چهل‌و‌دوم به ایستگاه پایانی رسید

در انتظار پرواز سیمرغ‌ها

چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دیشب با معرفی نامزدها به کار خود در خانه جشنواره پایان داد و حالا همه منتظریم که امشب برگزیدگان رشته‌های مختلف معرفی شوند و ببینیم که سیمرغ‌های بلورین بر شانه کدام سینماگران خواهد نشست.
کد خبر: ۱۴۴۴۶۵۱
نویسنده آرش شفاعی - گروه فرهنگ و هنر
 
جشنواره چهل‌و‌دوم هم بالاخره بعد از مدت‌ها برنامه‌ریزی، خبر و درگیری عوامل ساخت فیلم‌ها و مسئولان برگزاری به ایستگاه آخر رسید و این جشنواره، ورقی دیگر خورد و پرونده برگزاری جشنواره فیلم فجر که از سال‌های نخست پیروزی انقلاب بنیان‌گذاری شد، قطورتر از پیش شد.
​​​​​​​
در روزهای برگزاری جشنواره، خانه جشنواره در برج میلاد شاهد حضور خبرنگاران، منتقدان و اهالی رسانه بود. تلاش‌های خستگی‌ناپذیر که از نیمروز آغاز می‌شد و تا ساعات ابتدایی روز قبل ادامه داشت، باعث شد مردم در سراسر کشور و جهان با رویدادهای ریز و درشت جشنواره آشنا شوند، فیلم‌ها را بشناسند و ضعف و قوت‌های‌شان را بهتر بدانند. فیلم‌هایی که در سال پیش رو قرار است بخش عمده‌ای از اکران سال ۱۴۰۳ را به خود اختصاص دهند و مردم ایران از همین امروز که جشنواره به پایان می‌رسد، می‌توانند درباره تماشای آنها تصمیم بگیرند. در ایستگاه آخر جشنواره به همه دست‌اندرکاران رسانه و همکاران‌مان خسته نباشید می‌گوییم و منتظر سالی خوب و موفق برای سینمای ملی ایران می‌مانیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها