واکنش وزارت امور خارجه به حملات آمریکا علیه مناطقی در سوریه و عراق؛

کنعانی: تداوم ماجراجویی‌های آمریکا تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه‌ است

کنعانی در واکنش به اقدام تروریستی آمریکا در خاک عراق:

اقدام متجاوزانه سنتکام در بغداد، در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام متجاوزانه سنتکام در بغداد، در راستای تداوم حمایت تمام عیار دولت آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین انجام شد.
کد خبر: ۱۴۴۴۵۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق که منجر به شهادت چند نفر از نیروهای مقاومت در برابر تروریسم از جمله ابوباقر الساعدی از فرماندهان ارشد مبارزه با تروریسم و داعش شد را شدیدا محکوم و آن را مصداق بارز تروریسم دولتی آمریکا و نیز «نقض حاکمیت ملی» و «تمامیت ارضی عراق» و مخالف قوانین و مقررات بین‌المللی دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: اقدام متجاوزانه نیروهای تروریستی سنتکام در بغداد، در راستای تداوم حمایت تمام عیار دولت آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام شد.

کنعانی ضمن تبریک و تسلیت به ملت و دولت عراق و خانواده‌های این شهدای گرانقدر، تداوم اینگونه ماجراجویی‌ها توسط آمریکا را تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانست.

وی بار دیگر بر مسؤلیت جامعه جهانی و نیز شورای امنیت سازمان ملل متحد در پیشگیری از اقدامات و حملات غیرقانونی و یکجانبه آمریکا در منطقه و پیشگیری از توسعه دامنه‌های بحران و بی‌ثباتی تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها