مدیر مخابرات منطقه ایلام:

در سالجاری 322 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های شرکت مخابرات در استان هزینه شده است

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: در سالجاری اعتباری معادل 322 میلیارد تومان برای پروژه‌های شرکت مخابرات در استان ایلام هزینه شده است
کد خبر: ۱۴۴۴۵۲۳

به گزارش جام جم آنلاین ؛ سید شهاب نبی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام تاکیدکرد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند


وی با تاکید بر اینکه ارائه ارتباط پایدار، با کیفیت و با امنیت بالا به مردم و دستگاه‌های اجرایی جزو اهداف شرکت مخابرات است گفت: تلاش شرکت مخابرات ایلام جذب اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان بوده که اقدامات مناسبی نسبت به سال‌های گذشته در این راستا انجام شده است.


وی افزود: در بخش شبکه و زیرساخت‌های مخابراتی با تقویت، نصب و راه‌اندازی تجهیزات سیستم‌های انتقال و توسعه فیبر نوری و ایجاد مسیر‌های حفاظتی اقدام‌های مناسبی در سطح استان در حال انجام است.


مدیر شرکت مخابرات استان ایلام ادامه داد: راه‌اندازی نسل جدید سوئیچ مخابراتی در استان مزایای مهمی از جمله استفاده در پدافند غیرعامل را به دنبال دارد.


وی گفت: به دلیل فعالیت راه سازی در سطح استان، گا‌ها برخی مناطق با قطعی فیبر نوری و ارتباطات ثابت و همراه مواجه می‌شوند که در این راستا عملیات ایجاد پروتکشن انتقال (افزایش پایداری حفاظتی شبکه مخابراتی) در شهرداری ارکواز ملکشاهی، میمه، پهله زرین آباد و جعفرآباد از بخش سیوان اجرایی شده است.

نبی پور با تاکید براینکه ارائه سرویس باکیفیت حق مردم است ادامه داد: تاکنون تعداد چهار سایت ۵G استان نصب و راه‌اندازی شده است که افزایش این سایت‌ها موجب ارائه خدمات باکیفیت و پرسرعت به مردم می‌شود


وی در پایان گفت: با توجه به برگزاری رای گیری الکترونیکی در انتخابات، تمام مکان‌های اخذ رای در استان مجهز به ارتباط پایدار خواهد شد و مخابرات استان ایلام حداکثر تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها