رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

افتتاح 60 پروژه بهداشتی و درمانی در دهه فجر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: حدود ۶۰ پروژه بهداشتی، آموزشی و درمانی در حوزه‌های مختلف آماده بهره‌برداری و یا در شرف بهره‌برداری هستند که در دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید و اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۴۴۳۳۶۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، محمد حسین سرمست  در نشست خبری هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: اکنون اولویت اول برای مردم ما حضور در انتخابات است، انشاالله رفتار و عملکرد ما مشوق هم‌وطنان برای شرکت در انتخابات باشد؛ سعی کرده‌ایم پروژه‌هایی که جنبه سازندگی دارد و مقدمه خدمت رسانی هستند را پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم یعنی پروژه‌هایی که آغاز شده به انجام برسانیم و آنهایی که شروع نشده است را آغاز کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: سعی کرده‌ایم در حوزه بهداشت و آموزش، همزمان اقدامات اصلاح فرایندها صورت بگیرد تا از زیرساخت‌ها نتیجه بهتری گرفته شود.

وی بیان کرد: حدود ۶۰ پروژه بهداشتی، آموزشی و درمانی در حوزه‌های مختلف آماده بهره‌برداری و یا در شرف بهره‌برداری هستند که در دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید و اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل مرکز جامع سلامت، خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت در شهرستان ها و چند پایگاه اورژانس است. همچنین در حوزه درمان نیز تعمیرات و تجهیزات دستگاه هایی مثل سی تی اسکن و شتاب دهنده نیز صورت گرفته است.

سرمست با اشاره به توسعه فضا در حوزه درمان عنوان کرد: بیمارستان علامه کرمی که سال‌ها پیش تحویل گرفته شده بود از ابتدای امسال مجوز آن در اختیار دانشگاه قرار گرفت، همچنین ساماندهی پرسنل انجام شد و سعی کردیم خدمات رسانی بهتر و روان‌تری را طی یک ساله گذشته داشته باشیم؛ همچنین یک بیمارستان خیرساز ۶۴ تخت خوابی ساخته شد که اکنون در حال تجهیز آن هستیم و انشالله طی چند روز آینده جایگزین بیمارستان راه زینب بندر امام خواهد شد.

وی افزود: در بخش رفاهی دانشجویی نیز تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های قدیمی صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به بازسازی بخشی از خوابگاه گلستان در سال گذشته اشاره کرد. همچنین بازسازی خوابگاه های صدف، بوستان و بخش دیگر گلستان نیز امسال انجام شد که همه مربوط به بخش خواهران بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای توسعه خوابگاهی نیز طی یک سال گذشته، ۲ خوابگاه کم استفاده و قدیمی انقلاب و را به ظرفیت خوابگاهی اضافه کردیم و در اختیار دانشجویان بین الملل قرار گرفت. همچنین یک خوابگاه با ظرفیت بالای ۴۰۰ نفر تا پایان امسال به مجموع خوابگاه ها اضافه خواهد شد. سرمست ادامه داد: برای اینکه جذبه پذیرش بیشتری برای دانشجویان در استان ایجاد شود یک استاد سرا در منطقه امانیه پیش بینی شده که مراحل تملک آن در دست اجرا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها