مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اعلام کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با یکی از حسینیه‌های خوب همدان، به‌زودی حسینیه هنر افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۴۲۹۹۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مسعود ویژه در نشست هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج هنرمندان استان همدان، ضمن تشریح برخی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته گفت: حوزه‌های کاری و مدیریتی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترده است که متأسفانه بودجه‌های فرهنگی نیاز همه اقدامات انجام شده را تأمین نمی‌کند.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر استان بیان کرد: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم برای نخستین‌بار در استان نزدیک به ۴۳ میلیارد تومان از تبصره 16 به اصحاب فرهنگ و هنر وام پرداخت شد که سهم هر هنرمند متغیر بین ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: آموزش هنر در هنرستان هنرهای زیبا در حال تقویت است و اصلاحات اساسی برای کانون فرهنگی مساجد انجام دادیم که با تأمین بودجه مناسب اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

ویژه به مسأله اقتصاد در هنر اشاره و مطرح کرد: به‌زودی فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح خواهد شد تا هنرمندان بتوانند محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند.

وی با اشاره به همکاری این اداره با سایر ادارات و ارگان‌های فرهنگی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با یکی از حسینیه‌های خوب همدان، به‌زودی حسینیه هنر افتتاح خواهد شد همچنین با دانشگاه‌ها و اداره‌کل آموزش و پرورش برای مباحث فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری بسته خواهد شد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان ارشاد هنر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها