کد خبر: ۱۴۴۲۴۱۵

برای نخستین بار در بیست و ششمین رتبه بندی IMI-100 از بین 500 شرکت بزرگ اقتصادی شرکت سیمان ساوه موفق به کسب گواهی برتر و رتبه اول گردید

سازمان مدیریت صنعتی در بیست و ششمین دوره رتبه بندی IMI-100 از بین 500 شرکت بزرگ اقتصادی موفق شد، شرکت های برتر هر گروه را باتوجه به تمام شاخصه ها مورد سنجش قرار دهد.

این سازمان ، به عنوان برگزار کننده همایش شرکت های برتر ایران به شرکتها و بنگاه های اقتصادی کشور در زمینه اتخاذ استراتژی های مناسب در راستای طراحی و اجرای تغییر و تحولات موثر برای ارتقاء سطح عملکرد و بهره وری آنها کمک می کند تا در عرصه اقتصادی و صنعتی کشور بتوانند جایگاه واقعی خود را در بین هم گروهی های صنعتی خود کسب کنند. مهمترین ویژگی این رتبه بندی شفافیت بسیار بالای آن است،به طوری که رتبه هرشرکت در هر شاخص به راحتی قابل بررسی و صحه گذاری است.

این همایش با حضور جناب آقای سید احسان خاندوزی وزیر محترم امور اقتصاد ودارایی و جناب آقای علی آبادی وزیر محترم صنعت،معدن و تجارت و علی آقامحمدی نماینده محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهمن1402 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

شرکت سیمان ساوه در همین راستا و با پیشرفت چشمگیر خود در طی 48 ماه طی شده از دوره مدیرعاملی مهندس مهدی فقیهی در این شرکت، موفق شد برای اولین بار در این رتبه بندی شرکت و در بین شرکتهای برتر قرار گیرد.


شرکت سیمان ساوه موفق شد در بین شرکت های گروه سیمان، رتبه اول را از نظر شاخص بازده فروش توسط سازمان مدیریت صنعتی کسب کند.

مهندس مهدی فقیهی مدیر عامل شرکت سیمان ساوه موفق شدندگواهینامه برتر و رتبه اول، این شرکت را از دستان جناب آقای علی آبادی وزیر محترم صنعت معدن و تجارت دریافت نمایند.   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها