مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان عنوان کرد

ویزیت ۱.۴ میلیون نفر در مراکز سرپایی تامین اجتماعی گیلان

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در ارزیابی های عملکرد یکساله مدیریت درمان های کشور، از سوی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان رتبه برتر معرفی شد و مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۴۲۲۰۰

گیلان-جام جم آنلاین-با اعلام نتایج بررسی ارزیابی عملکرد یک ساله مدیریت درمان های سراسر کشور، عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان بعنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر معرفی شد.
در متن لوح تقدیر که با امضای دکتر اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها صادر شده، آمده است:
تحقق شعارهای "عدالت، تحول و اعتماد" سنگ بنا و زیرساخت اصلی آینده سازی، سرآمدی و بالندگی سازمانی است. محقق نمودن این امر میسر نخواهد بود مگر با مدیریت جهادی، برنامه ریزی، تلاش و پشتکار.
حکمرانی تامین اجتماعی در گام دوم انقلاب که مشخصه بارز آن تحول خواهی و تحول آفرینی است، سرعت خود را در پیشرفت و حرکت به سوی تعالی، مرهون عاملان و حاملان راهبری تحول یعنی مدیران و کارکنان متعهد، شایسته و پرتلاش خود می باشد.
اینک که با سعی و اهتمام خود و در سایه همکاری کارکنان کوشا و توانمند آن مجموعه و با توجه به امتیازات حاصل از نظرات تخصصی معاونت ها، عملکرد یکساله آن مدیریت و ارزیابی های میدانی، موفق به کسب رتبه برتر در بین مدیریت های درمان سراسر کشور گردیده اید، از جنابعالی و همکاران مدیریت درمان استان گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده ، دوام توفیقات را از درگاه حضرت باریتعالی ذیل توجهات حضرت ولیعصر(عج) خواهانم.
گفتنی است دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان نیز طی پیامی از همکاران مدیریت درمان تشکر و قدردانی نمود.

در متن پیام آمده است :
باسلام و احترام به تمامی همکاران گرامی
بدین وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش ها و زحمات صادقانه و ارزشمندتان در پیشبرد اهداف در محیط کار تقدیم میدارم. از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت ، تداوم حضور و تاثیر همگی همکاران جهادگر خود را در مجموعه مسئلت دارم. انشاالله در زیر پرچم صاحب عصر و مکان حضرت بقیه الله اعظم امام زمان(عج) و در سایه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای همواره خدمت رسانی خوب برای انقلاب ، مردم ، بیمه شدگان و همکاران باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها