کارگاه آموزشی و تحلیلی با حضور کارشناسان مرکز ارزیابی سازمان و با حضور برنامه سازان صدا و سیما در مرکز البرز برگزار شد.
کارگاه آموزشی و تحلیلی با حضور کارشناسان مرکز ارزیابی سازمان و با حضور برنامه سازان صدا و سیما در مرکز البرز برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۴۲۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز،در این کارگاه آموزشی و تحلیلی که به صورت جدا و همزمان در معاونت صدا و سیما برگزار شد، کارشناسان ارزیاب صدا و سیما با حضور عوامل برنامه ساز به تحلیل برنامه‌های این دو حوزه پرداختند.

کارشناسان ارزیاب سازمان که از قبل به تحلیل برنامه‌ها پرداخته بودند با تفکیک نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها به صورت تخصصی با عوامل برنامه سازان تولیدی مرکز به صورت جداگانه و در فضای کاملا حرفه‌ای به تحلیل و ارائه راهکار‌های موثر پرداختند تا زمینه ساز ارتقای هر چه بیشتر برنامه‌های مرکز فراهم شود.

در این جلسات که با استقبال همکاران تهیه کننده و برنامه سازان مرکز در حوزه‌های مختلف برگزار شد کارشناسان برنامه ساز سازمان ضمن در جریان قرار گرفتن مشکلات این عزیزان به ارائه راهکار‌های بنیادی و تخصصی پرداختند و با تاکید بر اینکه با بررسی‌های دقیق در چند ماه اخیر با تحول چشمگیری در برنامه‌های مرکز روبرو بودند خواستار ادامه روند توجه به هویت بومی و محلی استان شدند.

رضا فرخ نژاد مدیر کل مرکز البرز نیز در این نشست با تشکر ویژه از توجه به تولیدات مرکز افزود تلاش شده است تا در بیشتر برنامه‌ها بخصوص برنامه ارسی به کرج هویت بومی و محلی ببخشیم.

وی با بیان اینکه در این مدت تعدادپیامک‌ها و تصاویر ارسالی و مشارکت مردم در برنامه‌ها افزایش چشمگیری داشته است گفت تمام خادمان مردم در صدا و سیمای مرکز البرز تلاش خود را می‌کنند تا زمینه تولیدات جذاب تری را در محدوده جغرافیایی البرز ایجاد کنند.

در پایان این جلسه کارشناسان تهران با ارائه نمودار پیشرفت تولیدات مرکز با قدر دانی از زحمات تولید کنندگان برنامه‌ها ایجاد تعامل دو سویه بین تهیه کنندگان و ناظران سازمان را در ارتقای کیفیت تولیدات موثر دانستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها