مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر بر همدلی و همکاری برای بهبود خدمات تاکید کرد؛

چالش‌ها و فرصت‌ها در تأمین اجتماعی بوشهر

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد؛

خدمت‌رسانی موثر و تکریم مراجعین در کارگاه آموزشی

مدیران بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر در کارگاه آموزشی اخیر بر اهمیت تکریم مراجعین، خدمت به قشر کارگری و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات درمانی تأکید کردند.
کد خبر: ۱۴۸۳۶۵۷

به گزارش جام جم-محمد جواد بازدرهوا، مدیر کل تامین اجتماعی استان، در سخنانی در مراسم افتتاح کارگاه آموزشی برای کارکنان جدیدالاستخدام، هدف اصلی این دوره را ارتقاء مهارت‌های شغلی و افزایش آگاهی کارکنان از خدمات و وظایف سازمان عنوان کرد و گفت: “این کارگاه فرصتی است تا بتوانیم به نحو بهتری به مراجعین خدمت کنیم و با نیازهای آنها آشنا شویم.”
وی با تأکید بر اهمیت نگرش خانواده ‌محور در ارائه خدمات، ادامه داد: “مخاطبین سازمان در واقع خانواده ما هستند و باید آنها را به دید خانواده نگاه کنیم. اگر این دیدگاه باشد، تمام مشکلات ما حل می‌شود.”
بازدرهوا همچنین بر اهمیت تکریم مردم به عنوان خط قرمز سازمان تأکید کرد و افزود: “قانون‌مداری و فسادستیزی جزو رویکردهای ماست و باید با آگاهی کامل پاسخگوی مراجعین و مردم باشیم.” وی بر لزوم به‌روزرسانی اطلاعات و دانش کارکنان تأکید کرد و تصریح نمود: “انتظارات مردم را برآورده کنید، چرا که آنها ولی نعمتان ما هستند.”
در ادامه، دکتر اسماعیلی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان، با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات درمانی این سازمان، به اهمیت کمک به بیماران و تأثیر آن بر رضایتمندی شغلی کارکنان اشاره کرد و گفت: “کمک به بیماران احساس رضایتمندی شغلی را به همراه دارد.”
وی بر لزوم درک نیازها و چالش‌های قشر کارگری تأکید کرد و تصریح نمود: “این قشر سطح درآمد پایین‌تری دارند و باید با چنین جامعه هدفی مواجه باشید. اما این نعمت است که با چنین اقشاری سروکار دارید.”
همچنین صداقت، نماینده اعزامی از ستاد تامین اجتماعی، در جلسه‌ای با کارکنان، بر لزوم خدمت به مردم و انجام کارهای آنها تأکید کرد و گفت: “بدرد مردم بخورید و کار مردم را انجام دهید. کم‌فروشی نکنید.” او به تاریخچه و نظام سازمان تامین اجتماعی و خدمات ارائه شده اشاره کرد و توضیحات جامعی در مورد انواع سازمان‌های بیمه‌ای و مسئولیت‌های تامین اجتماعی ارائه داد.
صداقت افزود :  اظهارات مدیران نشان‌دهنده تعهد این سازمان به ارتقاء کیفیت خدمات و توجه به نیازهای بیمه‌شدگان است و امید می‌رود که با پیروی از این اصول، رضایت و اعتماد جامعه هدف افزایش یابد.
گفتنی است ؛ کارگاه آموزشی مذکور با هدف تقویت مهارت‌های کارکنان در ارائه خدمات بهتر و موثرتر به بیمه‌شدگان و مراجعین برگزار شد و به عنوان گامی مهم در راستای تحقق اهداف سازمانی تلقی می‌شود.

روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر

 

خدمت‌رسانی موثر و تکریم مراجعین در کارگاه آموزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
اجتهاد زنان سیره عُقلاست

درگفت‌وگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کرده‌ایم

اجتهاد زنان سیره عُقلاست

نیازمندی ها