مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان:

سیستم گرمایشی ۲۵۰ مدرسه لرستان استانداردسازی شد

خرم‌آباد – جام جم آنلاین- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: سیستم گرمایشی ۲۵۰ مدرسه استان استانداردسازی شده است که این تعداد تا پایان سال جاری به ۳۰۰ مدرسه افزایش خواهد یافت
کد خبر: ۱۴۴۰۶۵۰

به گزارش جام جم آنلاین لرستان به نقل از ایرنا یونس بهاروند ایرانیا بیان کرد: استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس استان از سال ۹۲ آغاز شده است که تاکنون بیش از ۶ هزار کلاس درس از مجموع هشت هزار کلاس درس فاقد سیستم استاندارد در سطح استان استانداردسازی شده اند.
وی با بیان اینکه اکنون یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس استان نیازمند استانداردسازی است، اظهار داشت: امسال ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانداردسازی به مدارس استان تخصیص یافته است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه با اعتبار مذکور امکان استانداردسازی حدود ۱۵۰ مدرسه استان مقدور بود، ادامه داد: این اداره کل با توجه به محدودیت منابع و تعداد بالای مدارس غیر استاندارد تجهیزات موجود به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال را که مازاد سال های قبل بود، در اختیار پیمانکاران گذاشت و تاکنون ۲۵۰ مدرسه با اجرای این طرح استانداردسازی شده است که تا پایان سال این تعداد به ۳۰۰ مدرسه افزایش خواهد یافت.
بهاروند ایرانیا یادآور شد: سیستم گرمایشی ۹۰۰ کلاس درس استان در این راستا استانداردسازی خواهد شد که با تامین تجهیزات مورد نیاز فقط هزینه دستمزد پرداخت شده و با این اقدام ۱۰۰ درصد به ظرفیت استانداردسازی سیستم های گرمایشی استان افزوده خواهد شد.
وی اضافه کرد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز از مجموع کلاس های فاقد سیستم گرمایشی در استان حدود ۸۰۰ کلاس درس تا پایان سال تحصیلی جاری استانداردسازی خواهد شد.
۳۵۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه این استان تحصیل می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها