مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

تعداد 2 هزار و 434 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین ارسال شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال 2 هزار و 434 اثر به جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین که ویژه سفر دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان ایده پردازی و اجرا شده بود، خبر داد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال 2 هزار و 434 اثر به جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین که ویژه سفر دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان ایده پردازی و اجرا شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۰۰۲۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان الهام متین با اشاره به اینکه جشنواره خبرنگار امیدآفرین ویژه سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان ایده پردازی و اجرا شد، گفت: توسط 53 نفر از فعالان رسانه‌ای گلستان (در قالب 35 رسانه) و 5 فعال مردمی، تعداد 2434 اثر به دبیرخانه جشنواره خبرنگار امیدآفرین ارسال‌شده است.

وی قالب‌های این جشنواره را تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله، یادداشت، عکس، پوستر، اینفوگرافیک، تیزر (کلیپ)، محتوای صوتی (پادکست) و موشن گرافیک اعلام کرد و افزود: بیشترین تعداد اثر ارسالی در بخش عکس و گزارش تصویری و کمترین در بخش محتوای صوتی (پادکست) است.

الهام متین ضمن قدردانی از جامعه رسانه‌ای استان و مشارکت پرشور آن‌ها در این رویداد رسانه‌ای و اینکه برخی از اهالی رسانه در چندین بخش شرکت کرده بودند، گفت: به‌زودی اسامی داوران و زمان برگزاری آیین اختتامیه و معرفی اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان گفت، ایده پردازی و اجرای جشنواره رسانه ای خبرنگار امیدآفرین مورد تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت قرار گرفت و عنوان داشتند که این رویداد می تواند الگویی برای سایر استان ها در سفرهای هیات دولت باشد.

گفتنی است، تبیین دستاوردهای سفر دوم رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، روایت اول، صحیح و جامع اقدامات و خدمات دولت به مردم، افزایش کمی و ارتقای کیفی محتوای رسانه‌ای و ضریب دهی به اخبار سفر، ترغیب فعالان رسانه به مشارکت گسترده در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر دولت مردمی سیزدهم از اهداف جشنواره خبرنگار امیدآفرین بود.

همچنین سفر دوم رئیس‌جمهور به استان، گلستان سرزمین برادری، پروژه‌های سفر، جهاد تبیین، امید و نشاط‌آفرینی و طرح‌ها و زیرساخت‌های استان و گردشگری فرهنگی آشوراده و خلیج گرگان از محورهای این رویداد رسانه‌ای بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها