معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور:

تکریم ایثارگران و کسب مهارتهای مددکاری و مشاوره‌ای برای کارکنان بنیاد ضرورت دارد

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور گفت: تکریم ایثارگران و کسب مهارتهای مددکاری و مشاوره‌ای برای کارکنان بنیاد ضرورت دارد.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور گفت: تکریم ایثارگران و کسب مهارتهای مددکاری و مشاوره‌ای برای کارکنان بنیاد ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۴۳۶۲۲۳

هرمزگان-جام جم انلاین-معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور گفت: تکریم ایثارگران و کسب مهارتهای مددکاری و مشاوره‌ای برای کارکنان بنیاد ضرورت دارد.

محمود پاکدل در نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به تغییرات سن ایثارگران و ورود آنان به مرحله کهنسالی گفت: تکریم ایثارگران و کسب مهارتهای مددکاری و مشاوره‌ای برای کارکنان بنیاد ضروری است.


معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان این که امروز نیازهای ایثارگران تغییر کرده و هم در فن‌آوری تحولاتی ایجاد شده است افزود:با توجه به این تغییرات روش‌های ارائه خدمات به نیازهای ایثارگران نیز باید تغییر کند.


وی اعلام کرد: خانواده شهدا و ایثارگران با توجه به آیه 95 سوره نساء که می‌فرماید فَضَّلَ اللهُ المُجاهِدینَ عَلَی القاعِدین از هر نظر از جایگاه بالایی در جامعه برخوردار و شایسته بهترین تکریم‌ها هستند.


وی تاکید کرد: کارکنان بنیاد در حوزه تکریم و ارائه خدمات به ایثارگران در انجام خدمات مددکاری و مشاوره‌ای باید تمام سعی و تلاش خود رابکار بگیرند.


وی اظهار کرد:با توجه به مددکار محوری بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین توافق اداره کل مشاوره و مددکاری با اداره کل توسعه منابع انسانی همه کارکنان بنیاد با اصول اولیه مددکاری و مشاوره آشنا و دوره‌های آموزشی لازم را طی میکنند.


وی در پایان با بیان این که اهداف کلان، جزئی و برنامه عملیاتی سال۱۴۰۳ بزودی اعلام می‌شود اظهار کرد: همه ما باید در مسیر اجرای آن گامهای موثری برداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها