معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش:

ماهیانه ۳.۵ میلیون بسته شیر فرادما ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی استان اصفهان توزیع می‌شود

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان پشتیبانی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان: توزیع شیر دانش‌آموزی از امروز کلید خواهد خورد و طی این فرایند، ماهیانه ۳.۵ میلیون بسته شیر فرادما در میان دانش‌آموزان مدارس ابتدایی دولتی استان توزیع خواهد شد که با عنایت به سرانه پایین مصرف شیر در کشور، می‌تواند نقش مثبتی در حفظ سلامتی دانش‌آموزان در سال‌های آتی داشته باشد.
کد خبر: ۱۴۳۵۸۲۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ سید علی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان پشتیبانی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: یکی از پرکارترین و پیچیده‌ترین قسمت‌های اداره، بخش پشتیبانی است که به منزله موتور محرک اداره است و اگر بدون مشکل کار کند، مدارس نیز می‌توانند بانشاط و پویایی بیشتری فعالیت کنند.

وی با یادآوری حساسیت کار در بخش پشتیبانی، بیان داشت: این حوزه باید وحدت‌بخش و انسجام‌بخش بین تمام بخش‌های اداره باشد و توجه یکسانی به تمام مجموعه‌های فعال در آموزش و پرورش انجام شود.

مدینه افزود: استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های ناحیه یا منطقه مطابق با اصول بهره‌وری در دستورکار باشد و در همین خصوص، رعایت اصول صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف نیز موردتوجه قرار گیرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: درصورتی‌که بودجه به‌درستی مصرف شود بهره‌وری افزایش می‌یابد و این کار، با بازدید از مدارس منطقه یا ناحیه و ایجاد کارنامه و شناسنامه وضعیت مدارس امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه همواره نیازها بیشتر از امکانات در دسترس است، باید تلاش کرد تا با احصا نیازهای واقعی بهترین استفاده را از امکانات موجود کرد.

مدینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را اولویت حوزه مدرسه‌سازی دانست و ابراز داشت: بنا داریم تا زمان تکمیل پروژه‌های در دست‌ساخت، کلنگ جدیدی برای پروژه‌های مشارکتی بر زمین زده نشود و امکانات موجود را بر افتتاح پروژه‌های ناتمام متمرکز کنیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: نگهداری مدارس و به‌ویژه مدارس خیرساز باید موردتوجه ویژه باشد و با بررسی دوره‌ای، نباید اجازه آسیب رسیدن به ساختمان مدرسه و تخریب‌شدن آن را داد.

وی اضافه کرد: توزیع  شیر دانش‌آموزی از امروز کلید خواهد خورد و طی این فرایند، ماهیانه ۳.۵ میلیون بسته شیر فرادما در میان دانش‌آموزان مدارس ابتدایی دولتی استان توزیع خواهد شد که با عنایت به سرانه پایین مصرف شیر در کشور، می‌تواند نقش مثبتی در حفظ سلامتی دانش‌آموزان در سال‌های آتی داشته باشد.

مدینه خاطرنشان کرد: توزیع شیر یکی از اقدامات ارزشمند دولت است که با اهتمام رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش به ثمر رسیده و ۳ هزار میلیارد ریال به این امر تخصیص‌یافته است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها