رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خواستار شد:

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات حوزه سلامت

دادستان همدان با بیان اینکه سرقت، پرتکرارترین جرم در استان است، گفت: هدایت، هم‌افزایی و ارتقاء مهارت‌های ضابطان در مواجهه با جرائم پرتکرار و افزایش کارآیی گشت‌های رضویون در این زمینه، با تعامل نزدیک نیروهای امنیتی و انتظامی محقق‌شدنی است.
کد خبر: ۱۴۳۵۲۳۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حسن خانجانی‌موقر در نشست هدایت و هم‌افزایی ضابطان استان همدان به‌ سمت کشف جرائم پرتکرار، اظهارکرد: شناسایی جرائم پرتکرار به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و امنیتی و کانون‌های جرم‌خیز، از اولویت‌هایی است که متولیان امر باید با هدف پیشگیری از وقوع جرم در نظر داشته باشند.

وی اظهارکرد: به اشتراک گذاشتن اطلاعات جمع‌آوری شده بین ضابطان و گزارش‌دهی منظم، جامع و مستمر از دیگر مواردی است که در این حوزه باید به آن توجه داشت.

خانجانی‌موقر افزود: با توجه به وجود پایگاه‌های بسیج حتی در تک تک روستاها، انتظار ما افزایش کارآیی گشت‌های رضویون در پیشگیری از وقوع جرم، آن هم با تجهیز و ارتقاء تعامل دوسویه آنها و نیروی انتظامی است و ما از آنها حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: هدایت، هم‌افزایی و ارتقاء مهارت‌های ضابطان در مواجهه با جرائم پرتکرار از مواردی است که باید نیروهای امنیتی و انتظامی به آن دقت داشته باشند.

دادستان تصریح کرد: درباره موضوعات خاص مشترک قضایی از جمله در زمینه قانون به‌کارگیری سلاح توسط مأموران نیروی انتظامی و یا در زمینه ضابطان محیط زیست و مواردی از این قبیل، دستگاه قضایی آمادگی ارائه آموزش‌های لازم به ضابطان خاص را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها