مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

اعزام دومین گروه از دانش‌آموزان دبیرستان های استعداد درخشان استان به اردوهای «راهیان پیشرفت نورانی۳»

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام دومین گروه از دانش‌آموزان دبیرستان های استعداد درخشان استان به اردوهای «راهیان پیشرفت نورانی۳» خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۴۴۷۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، در این اعزام که با بدرقه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو و تنی چند از مسئولین انجام شد، شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اعلام این خبر و تأکید بر لزوم معرفی هرچه بیشتر دستاوردهای کشور به دانش آموزان، گفت: دومین گروه از دانش‌آموزان متشکل از ۲۱ دانش آموز دختر پایه دهم به اردو «راهیان پیشرفت نورانی۳» اعزام شدند.

شیدایی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و به همّت اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان همدان، بازدید از نمایشگاه هوا و فضا و دستاوردهای نیروی هوایی کاشان و نطنز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده این رویداد مهم فرهنگی برای دانش‌آموزان است.

لازم به ذکر است؛ این اردوها باهدف آشنایی با دستاوردهای علمی، صنعتی و دفاعی کشور در راستای جهاد تبیین و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان و خلاقیت‌های دانش‌آموزان مستعد، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها