افتتاحیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی برگزار شد

جشنواره‌ای برای حمایت از فعالان انیمیشن

جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌ های عروسکی تلویزیونی قرار است بهمن ماه سال جاری، در زاهدان برگزار شود.
کد خبر: ۱۴۳۳۱۴۱

 به گزارش جام جم آنلاین ،مدیرکل صداوسیمای استان در نشست هماهنگی و هم اندیشی برگزاری جشنواره ملی پویانمایی که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: جشنواره پیش‌رو می‌تواند بهترین راه برای کشف استعداد‌هایی باشد که در این استان و استان‌های مختلف مشغول به کار هستند .

کیخا با تاکید بر اینکه این جشنواره، می‌تواند یک اتفاق مثبت باشد، افزود: می‌طلبد مسئولان استانی و دستگاه‌های فرهنگی استان از این فرصت نهایت استفاده را برای معرفی بیشتر این سرزمین داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان ادامه داد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها می‌تواند توجه مسئولان کشوری را نیز نسبت به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های خوب این استان جلب کند و تمام هنرمندان کشور با این توانایی‌ها و قابلیت‌ها آشنا شوند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: چهره استان سیستان و بلوچستان باید تغییر کند و رسالت صداوسیما در این مقوله بسیار سنگین است.


رضا شریفی افزود: مسیر، مسیری دشواری است و رسانه ملی خط مقدم این تهاجم ترکیبی، فرهنگی و جنگ ادراکی و شناختی باید باشد.


وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص عدم اجرای مصوبات دهه ۸۰ در سیستان و بلوچستان، گفت: اگر مصوبات دهه ۸۰ رهبری اجرایی می‌شد چهره استان تغییر میکرد ویکی از شاخص‌های مهم متغیر جدی،برگزاری اینگونه جشنواره‌هاست.


وی با تاکید بر اینکه سیستان و بلوچستان در این جشنواره باید باهم دیده شود، گفت: از تمام ظرفیت‌های بالقوه در سیستان و بلوچستان باید به خوبی استفاده شود.


شریفی ادامه داد: در حوزه پشتیبانی‌ها و تقسیم کار تمامی دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های فرهنگی پای کار خواهند بود تا این جشنواره به نحو احسن برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها