نقره داغ شرکت معدنی

یزد- مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 2 هزار و 405 میلیارد ریالی شرکت معدنی به دلیل قاچاق 2 دستگاه بیل مکانیکی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۸۲۶۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، شهرام محسنی گفت: شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بندرعباس به پرونده قاچاق 2 دستگاه بیل مکانیکی به ارزش 185 میلیارد و 65 میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: این شعبه با توجه به گزارش گمرک و همچنین ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و شرکت را علاوه بر ممانعت یک ساله از فعالیت به پرداخت 2 هزار و 220 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محسنی، شرکت همچنین با توجه به در دسترس نبودن 2 دستگاه بیل مکانیکی به پرداخت 185 میلیارد و 65 میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته محکوم شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه مدیرعامل شرکت را هم به پرداخت 185 میلیارد و 65 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محسنی گفت: با گزارش گمرک شهید رجایی پیرامون ورود موقت 2 دستگاه بیل مکانیکی و عدم خروج آن در مهلت مقرر، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها