ببینید | هفتِ ردیف!

سریال مستند تازه دیوید بکهام در چند روز پس از انتشار رسمی‌اش شده است نقل محافل رسانه‌های ورزشی. هر دقیقه از آن موشکافی تاریخی آن چیزی است که بر این بازیکن مشهور انگلیسی گذشته است. البته که او در زمان بازی‌اش در زمین فوتبال هم کم حاشیه نداشت و اخبار بسیاری پیرامون او می‌چرخید.
کد خبر: ۱۴۲۵۶۱۶
تعداد بازدید : 45

بازیکن خوش چهره انگلیسی که از همان زمان ورودش به اولدترافورد توانست دل هواداران این تیم را به دست بیاورد و جامی نماند که او با شیاطین سرخ کسب نکند. اگرچه خروجش از باشگاه هم کم سروصدا نداشت و برخورد تند سرآلکس فروسن با او (پرتاب کفش و شکافتن ابروی بکام) تا سال‌های سال روایت‌های بسیاری را به همراه داشت. طندگی شخصی او هم همچون زندگی حرفه‌اش بی حاشیه نبود، از ازدواجش با یک خواننده گرفته تا ورودش به دنیای مد و فشن. حالا هم که در ینگه دنیا تیم‌داری می‌کند و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را به خدمت گرفته است. 

دیوید بکهام فوتبال حرفه‌ای را از سن ۱۷ سالگی در باشگاه منچستر یونایتد شروع کرد. او به تیم اول این باشگاه آمد و تا پایان دوران حضور خود ۶ بار قهرمانی لیگ جزیره، ۲ بار قهرمانی جام حذفی انگلستان و نیز لیگ قهرمانان اروپا ۱۹۹۹ را با منچستر کسب کرد.

بکام در فوتبال با پاس‌ها، ضربه‌های آزاد و شوت‌های فنی و دقیق خود به موفقیت رسید که به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های نسل خود و تاریخ فوتبال برشمرده می‌شود. او دو بار از سوی فیفا به عنوان دومین بازیکن سال فوتبال جهان برگزیده شد و یک بار هم نامزد دریافت توپ طلای اروپا شد.

در سال ۲۰۰۴ پله نام او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ادوار فوتبال در لیست فیفا ۱۰۰ قرار داد. او در می ۲۰۱۳ با ۱۹ قهرمانی، پس از گذشت بیست سال از دوران حرفه‌ای خود اعلام بازنشستگی کرد.

بکهام همواره یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان و یک مدل تبلیغاتی سودآور برای برند‌های بزرگ جهان محسوب می‌شود. او هم‌اکنون به جز فوتبال در زمینه تجارت نیز فعال است.


دیوید بکهام فوتبال حرفه‌ای را از سن ۱۷ سالگی در باشگاه منچستر یونایتد شروع کرد. 
بکهام درحالی‌که ۲۱ ساله بود به تیم ملی انگلستان دعوت شد و مجموعاً در ۱۱۵ بازی ملی به میدان رفت.
در سال ۲۰۰۴ پله نام او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ادوار فوتبال در لیست فیفا ۱۰۰ قرار داد.
او با ۱۹ قهرمانی، پس از گذشت بیست سال از دوران حرفه‌ای خود اعلام بازنشستگی کرد.
او در پایان فصل ۱۳–۲۰۱۲ با پیراهن پاری سن ژرمن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها