محمود دینی، تهیه‌کننده برنامه «دیده‌بان» در گفتگو با «جام‌جم»:

کاهش جرم با پخش هشدارهای‌پلیسی

برنامه «چشم و چراغ» روایتگر سبک زندگی و حیات طیبه شهدای نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۱۴۲۴۹۴۸

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه دو سیما، این برنامه در هفت قسمت روایتگر سبک زندگی و حیات طیبه شهدای نیروی انتظامی شهیدان علی زینلی، محمد جمالزاده، غلامرضا محمودی، مسعود پرکاس، حسن گودرزی، حمیدرضا ریاحی‌نژاد و علیرضا شهرکی خواهد بود.

در این برنامه سعی شده با توجه به جمله گهربار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) در خصوص خانواده شهدا که فرموده بودند: «شما خانواده شهدا، چشم و چراغ این ملت هستید» و همچنین به منظور پاسداشت مقام شامخ پدران و مادران معزز این شهدای گرانقدر، با آنان گفتگو شود تا با جنبه‌های کمتر شنیده شده از زندگی ساده و بی‌آلایش شهدای عزیز کشورمان بیشتر آشنا شویم.

این برنامه بر اساس نمایش سبک زندگی شهدا و تغییر نگرش مخاطبان نسبت به شهدا و خانواده‌های آنان، با همکاری مؤسسه فرهنگی حماسه ثارالله از سوم مهر سال گذشته روانه آنتن شده و تاکنون به معرفی بیش از سیصد شهید دفاع مقدس، معلم شهید، شهدای مدافع حرم، پاسدار شهید و. پرداخته است.

برنامه «چشم و چراغ» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیماست که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا در هفت قسمت از پنجشنبه ۱۳ مهر به مدت هفت شب قبل از بخش خبری ۲۰:۳۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روز بعد قبل از اذان ظهر است.

نخستین برنامه هفته نیروی انتظامی به معرفی شهید علی زینلی از استان کرمان، روستای چترود پرداخت و با والدین این شهید بزرگوار به گفتگو نشست و دومین قسمت آن که جمعه ۱۴ مهر پخش خواهد شد به زندگی شهید محمد جمالزاده از خراسان رضوی، شهرستان چناران اختصاص دارد.

 روایت سبک زندگی شهدای نیروی انتظامی در چشم و چراغ

 

روایت سبک زندگی شهدای نیروی انتظامی در چشم و چراغ

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها