وزیر دادگستری عنوان کرد؛

منطقه ویژه اقتصادی سهلان، شهری بزرگ در دل کلانشهر تبریز

در سفر رئیس قوه قضائیه و هیئت عالی قضائی کشور به آذربایجان شرقی، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۴۲۴۹۴۵
نویسنده امین بیل ساز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: رحیمی با بازدید از محدوده لجستیکی و نظر به گستردگی ارائه خدمات گمرکی، منطقه ویژه اقتصادی سهلان را شهری بزرگ در دل شهر تبریز توصیف کردند.
وی در نشستی که با مدیران اداره کل گمرک و منطقه ویژه اقتصادی سهلان داشت، بر اهمیت تعیین تکلیف اموال تملیکی، کالای قاچاق تاکید کرد و حداقل رساندن مدت زمان ترخیص کالا را از مهمترین وظایف گمرک دانست.
وزیر دادگستری با بازدید از انبار کالاهای قاچاق و متروکه دستور تسریع در تعیین تکلیف ردیف های بلاتکلیف را صادر کرد و در خصوص تامین هزینه های آزمایش استاندارد کالا که گمرک را متحمل هزینه های سرگردان کرده است، قول مساعد دادند.
رحیمی از ساختار، سازمان و ترکیب ارائه خدمات در منطقه ویژه اقتصادی سهلان تشکر کرد و قول مساعد داد هماهنگی لازم برای تملک اراضی محدوده مصوب در منطقه ویژه اقتصادی سهلان صورت گیرد.

نظری مدیرکل سازمان فروش و جمع آوری اموال تملیکی به ساماندهی انبارهای اختصاصی کالاهای متروکه و قاچاق، تعیین تکلیف و ترخیص کالای های بلاتکلیف تا پایان سال جاری تاکید کرد و متعهد گردید موضوع کلیه پرونده های موجود در سریع ترین شکل ممکن با هماهنگی دادستانی استان حل شود.
سید روح الله قریشی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان با توصیف ساختارها و زیر ساخت های منطقه مشکلات عمده گریبان گیر منطقه را عنوان و اظهار امیدواری کرد با حضور وزیر دادگستری ساز و کاری برای رفع آنها در نظر گرفته شود.
گفتنی است وزیر دادگستری قبل از نشست مشترک از انبارهای مجموعه منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها