به بهانه گرامیداشت روز جهانی سالمندان؛

26 هزار سالمند در بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از جمعیت 90 هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد 26 هزار نفر آن سالمندان بالای 65 سال هستند
کد خبر: ۱۴۲۴۴۶۵
به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در حاشیه سرکشی از منزل سالمندان اظهار داشت:  کمیته امداد امام خمینی به عنوان بزرگترین نهاد حمایت از سالمندان، مفتخر به  ارائه خدمات دائمی به این قشرعزیز از جامعه می باشد.
 
وی با اشاره به اینکه 90 هزار نفر جمعیت مددجویی تحت پوشش کمیته امدادا استان بوشهر می باشند گفت:  26 هزار نفر از این تعداد جمعیت را سالمندان بالای 65 سال تشکیل می دهند.
 
 مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد خدمات متنوعی به مددجویان سالمند تحت حمایت بر اساس نوع نیاز آن‌ها ارائه می‌کند، گفت: این نهاد در تلاش است با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی استان و همراه کردن مسئولان و مؤسسات و مراکز نیکوکاری و مشارکت حامیان و خیران خدمات بیشتری به سالمندان تحت حمایت ارائه کند.
 
وی خاطرنشان کرد سالمندان در طول سال خدمات متنوع و مستمری از جمله کمک‌هزینه معیشت، خدمات بهداشتی و درمانی، تأمین جهیزیه فرزندان، وام کارگشایی، ودیعه مسکن، اردوهای زیارتی، هزینه‌های نگهداری، تأمین مسکن و ارائه خدمات عمرانی، آموزش‌های فکری، فرهنگی و مشاوره‌ای  و خدمات معافیت نظام وظیفه فرزندان تحت تکفل بهره‌مند هستند.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: با عنایت به قرار گرفتن در آستانه چهاردهمین دوره تکریم سالمندی مصادف با روز جهانی و به منظور و ترویج واحیاء ارزش های اسلامی در راستای تجلیل و تکریم سالمندان و نظر به مسئولیت این نهاد دراین زمینه ،برنامه هایی برگزارار می شود
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها