در دیدار آتشنشانان شهرداری یزد با امام جمعه یزد مطرح شد؛

ضرورت تجهیز هرچه بیشتر ایستگاه های آتش نشانی به ماشین آلات و تجهیزات جدید

یزد- در دیدار امروز آتشنشانان شهرداری یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی انجام شد، بر ضرورت تجهیز هرچه بیشتر ایستگاه های آتش نشانی به ماشین آلات و تجهیزات جدید تاکید شد.
کد خبر: ۱۴۲۴۱۵۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، به مناسبت هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد، فاطمه زارع عضو شورای اسلامی شهر، حمید رضا رحیمدل معاون خدمات شهری شهرداری، سعید پاک سرشت سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و جمعی از آتشنشانان شهرداری با حضرت آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی با بیان اینکه کار آتش‌نشانی خدمت به همه جامعه و انسان‌ها است، گفت: اگر شخصی جان یک انسان را نجات دهد گویی جان تمام انسان‌ها را نجات داده و همین موضوع نشان دهنده جایگاهی است که این کار نزد خداوند دارد.

آیت الله ناصری تصریح کرد: در مقابل هم اگر ما خدای ناکرده در این کار کوتاهی داشته باشیم و یا در تامین تجهیزات مورد نیاز بتوانیم کاری انجام دهیم و نکنیم، مجازات بسیار بالایی هم برای آن وجود دارد.

امام جمعه یزد با تاکید بر توسعه آموزش‌ همگانی برای پیشگیری از حوادث، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد باید به مدرن ترین تجهیزات مجهز شود.

آیت الله ناصری یزدی یکی از نیازهای مورد توجه شهروندان را وجود ایستگاه های آتش نشانی در مناطق مختلف شهر عنوان کرد و تصریح کرد: بر همین اساس باید احداث و جانمایی ایستگاه ها به صورت عادلانه و منطقی در اقصی نقاط شهر انجام گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها