کسب ۳۵ مدال دختران ملایری در مسابقات کاراته آسیایی سبک شوتوکان IKD

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات کاراته آسیایی سبک شوتوکان IKD به میزبانی شهرستان نجف‌آباد استان اصفهان برگزار شد و در این رقابت دختران ورزشکار ملایری با کسب ۳۵ مدال درخشان و ارزشمند خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۴۲۲۷۸۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمیدرضا سپهری‌نیا اظهار کرد: تیم دختران ملایر در قالب تیم استان همدان به مربیگری سمیه روستایی با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات با ۲۳ بازیکن توانستند ۳۵ مدال درخشان و رنگین طلا، نقره و برنز این دوره از مسابقات را در سبک های کمیته و کاتا از آن خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی حکمی از سوی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران سمیه روستایی، داور ملایری به عنوان داور این مسابقات انتخاب و دعوت شده بود که با داوری و قضاوت عادلانه و فعال خود در این دوره از مسابقات خوش درخشید و مورد تجلیل و تقدیر فدراسیون مربوطه قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر به درخششی دیگر از دختران ملایری در مسابقات قهرمانی کاراته دختران کشور سبک شیتوریو شیتوکای اشاره و بیان کرد: دختران ملایری با کسب ۱۰ مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کاراته دختران کشور سبک شیتوریو شیتوکای افتخاری دیگر آفریدند.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کاراته دختران کشور سبک شیتوریو شیتوکای به میزبانی تهران برگزار شد، افزود: دختران ملایری که با مربیگری شیدا کاکی در این دوره از مسابقات شرکت کردند، توانستند در سبک‌های این رشته ورزشی کمیته و کاتا با شکست حریفان سرسخت کشوری خود، ۱۰ مدال درخشان طلا، نقره و برنز را کسب کنند.

سپهری‌نیا مطرح کرد: در این دوره از رقابت‌ها آیدا جعفری طلای کمیته و برنز کاتا، سما قبادی طلای کمیته و برنز کاتا، زهرا احمدوند طلای کاتا و نقره کمیته، ستایش گودرزی نقره کمیته و نقره کاتا و سحر گودرزی طلای کاتا و برنز کمیته را به دست آوردند.

وی همچنین به موفقیت ورزشکاران ملایری در مسابقات قهرمانی ووشو کشور سبک شائولین جوان اشاره کرد و گفت: ورزشکاران ملایری با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی ووشو کشور سبک شائولین چوان خوش درخشیدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر اظهار کرد: تیم ووشو ملایر توانست در این دوره از مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با کسب سه مدال افتخار آفرینی کند و علیرضا ترکاشوند از ملایر در رده سنی جوانان مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر کشور را دریافت کرد.

وی یادآور شد: در این دوره از رقابت‌ها حسین بهرام ‌طجری مقام اول و مدال طلا در رده سنی بزرگسالان، محمدحسن روزبهانی مقام دوم و مدال نقره در رده سنی نوجوانان و علیرضا ترکاشوند مقام سوم و مدال برنز در رده سنی جوانان را احراز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها