عملکرد صندوق امداد ولایت در تعالی کرامت انسانی و برکت در کسب ثروت حلال، موثر است

صندوق امداد ولایت استان اصفهان با ارائه تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های حمایتی، ایجاد و پایداری اشتغال، کمک به درمان، کمک به تامین و ودیعه مسکن و همچنین کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و نیازمند جامعه، گام های موثری برداشته است.
کد خبر: ۱۴۲۱۶۶۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، همزمان با سالروز گرامیداشت بانکداری اسلامی، اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، الگویی از بانکداری اسلامی است که با کمک به محرومان جامعه، گامی موثر برای توسعه کارآفرینی اجتماعی، کارگشایی و رفع مشکلات مددجویان، تعالی کرامت انسانی و برکت الهی در کسب ثروت حلال برداشته است.

کریم زارع با بیان اینکه تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، با ضمانت های آسان و به صورت بازپرداخت پنج ساله ارائه می شود، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان پرداخت شده است.

زارع با تاکید به اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی در زمره تسهیلات حمایتی بوده، گفت: تاکنون برای حمایت و گشایش مشکلات مددجویان بیش از هزار و ۸۴۰ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۹۳۴ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات این صندوق تا ۱۰ میلیون تومان هیچگونه کارمزدی ندارد و به وام های بیش از این مبلغ هم، فقط سه درصد، یک مرتبه در کل دوره بازپرداخت کارمزد تعلق می گیرد، افزود: سهم اعظم منابع این صندوق مربوط به منابع داخلی و بخشی از محل سپرده گذاری خیران در صندوق است که با حمایت مالی خود می توانند در پرداخت تسهیلات بیشتر و گره گشایی از مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با دعوت از خیران برای افتتاح حساب و سپرده گذاری در طرح های مختلف صندوق امداد ولایت، گفت: خیران می توانند با مراجعه به شعب این صندوق و دفاتر کمیته امداد در سطح استان، با سپردن مبالغ نذورات یا منابعی که می خواهند در کار خیر هزینه کنند برای ارائه تسیهلات به تعداد بیشتری از مددجویان و سایر نیازمندان کمک کنند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها