معاون امور جوانان هلال احمر استان خوزستان:

500 مدرسه در خوزستان طرح دادرس را اجرا می‌کنند

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان:

پزشکان داوطلب هلال احمر خوزستان در درمانگاه‌های چذابه و شلمچه مستقر می‌شوند

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: پزشکان داوطلب هلال احمر استان امسال از یکم شهریور در دو درمانگاه پایانه مرزی چذابه و شلمچه به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۲۰۱۶۹

 

جام جم آنلاین - خوزستان، سید صادق آل محمد بیان کرد: پزشکان داوطلب هلال احمر استان امسال از یکم شهریور در دو درمانگاه چذابه و شلمچه به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: اربعین امسال مدیریت درمانگاه‌ها در دو پایانه به صورت مشارکتی بر عهده جمعیت هلال احمر خوزستان و اداره بهداشت و درمان استان بصره است و آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران وجود دارد.

معاون معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه درمانگاه‌ها در پایانه‌های مرزی فعالیت می‌کنند بیان کرد: 60 پزشک، پرستار و کادر بهداشت درمان در قالب تیم های هلال احمر از اول شهریور در محل های از پیش تعیین شده مستقر می‌شوند.

آل محمد تصریح کرد: خود مراقبتی و خود امدادی در سفر اربعین از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این راستا آموزش های همگانی توسط مربیان مجرب معاونت آموزش و پژوهش به شهروندان داده می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها