مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان با هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد

مرتضی حاجی کاظمی مدیرکل تامین اجتماعی با حضور در کانون بازنشستگان استان اصفهان با هیئت مدیره و اعضا دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۴۱۳۱۶۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ حسین حداد رئیس کانون بازنشستگان استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل اصفهان در کانون و تقدیر از زحمات همکاران استان گفت تعامل و هم افزایی در این جلسات موجب تسریع امور بازنشستگان میگردد.

حسن هاشمی رئیس کانون بازنشستگان شهر اصفهان به جایگاه، اهمیت و افراد تحت پوشش سازمان اشاره کرد و گفت برنامه توسعه هفتم مشکلاتی دارد که باید کارشناسی و تجزیه و تحلیل گردد

هاشمی به قسمتی از برنامه هفتم توسعه، مرتبط با سازمان پرداخت و گفت بازنشستگان از مدیران سازمان انتظار دارند که از حق و حقوق ذینفعان صندوق بین النسلی تامین اجتماعی دفاع کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان ، ضمن تشکر از کانون های بازنشستگان بعنوان بازوی سازمان گفت در سه ماهه اول سالجاری چندین جلسه با هیات مدیره و اعضا کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان و شهرستانها و خانه کارگر تشکیل شده و مسائل و مشکلات موجود در قالب هم اندیشی به بحث و گفتگو گذاشته شده است.

حاجی کاظمی گفت برنامه هفتم توسعه باید با در نظر گرفتن منابع پایدار و پایداری منابع سازمان مورد بررسی و نقد قرار گیرد و موضوعات مرتبط به ذینفعان سازمان با دقت بررسی و جهت اصلاحات به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه گردد.

ترکان مشکلات و چالش های پیش روی بازنشستگان و مستمری بگیران استان را مطرح کرد و گفت تسریع و پیگیری امور بازنشستگان امری خداپسندانه و خیر می باشد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها