در شهر یزد رستوران‌های فراوانی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی و فست فود را ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۰۹۹۹۹

سفارش آنلاین غذا برای یزدی ها با اسنپ فود

سفارش آنلاین غذا برای یزدی ها با اسنپ فود

در شهر یزد رستوران‌های فراوانی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی و فست فود را ارائه می‌کنند. اگر در شهر یزد زندگی می‌کنید، گزینه‌های متعددی برای خوردن یک وعده غذای دلچسب در رستوران‌های این شهر را در پیش روی دارید.

گاهی اوقات پس از یک روز خسته‌کننده، خروج از منزل برای خوردن غذا به کاری سخت تبدیل می‌شود یا ممکن است ترجیح دهید غذای خود را در منزل میل کنید، در این صورت سفارش آنلاین غذا یزد بهترین گزینه ممکن است. اگر در شهر یزد سکونت دارید یا قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین رستوران‌های یزد با امکان سفارش آنلاین غذا آشنا شوید.

رستوران‌های یزد با امکان سفارش آنلاین غذاهای ایرانی
غذاهای ایرانی مانند کباب و جوجه همواره مورد پسند اغلب افراد قرار می‌گیرند. همچنین این نوع غذاها می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای پذیرایی در مهمانی‌ها و مجالس باشند. در این بخش، رستوران‌های ایرانی یزد را معرفی می‌کنیم.

رستوران گل سرخ

این رستوران در خیابان دانشگاه قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی را به همراه سالاد و پیش غذا سرو می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این رستوران نزدیکی آن به برخی از مکان‌های دیدنی شهر یزد مانند خانه نواب وکیل و دخمه زرتشتیان است.

رستوران پناهنده یزد

در خیابان کاشانی یکی از بهترین رستوران‌های شهر، یعنی رستوران پناهنده یزد با بنایی تاریخی و سنتی قرار گرفته است. منو این رستوران تنوع زیادی دارد و شما می‌توانید انواع خورشت، کباب و منو صبحانه را سفارش دهید.

رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

سفارش آنلاین غذا برای یزدی ها با اسنپ فود
رستوران ادیب الممالک در هتلی با همین نام در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را سرو کرده و دارای منو صبحانه مجزا است. فضای این رستوران سنتی، زیبا و دارای دو بخش باز و سرپوشیده است.

رستوران شاه نشین

در رستوران شاه نشین می‌توانید بهترین غذاهای ایرانی را امتحان کنید. همچنین این رستوران برخی غذاهای فرنگی مانند چیکن استریپس را نیز در منو خود جای داده است. غذاهای شاه نشین با بهترین مواد اولیه و در شرایط کاملا بهداشتی تهیه می‌شوند.

 

رستوران زرین

رستوران زرین دارای فضایی بسیار زیبا و آرامش‌بخش است و منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. این رستوران دارای منو صبحانه مجزا و بی‌نظیری بوده که در شهر یزد معروف است. رستوران زرین در سال ۱۳۸۰ و در بافت جدید شهر تاسیس شد.

دیگر رستوران‌های یزد برای سفارش آنلاین

علاوه بر رستوران‌های که تاکنون نام بردیم، شما می‌توانید از رستوران‌های زیر نیز غذاهای خوشمزه و ایرانی را به صورت آنلاین سفارش دهید:

  • رستوران هتل داد
  • رستوران هتل جاده ابریشم
  • رستوران تالار
  • رستوران ترمه و ترنج
  • کافه عدسی پناهنده
  • کباب قدیم حاجی زاغ
  • رستوران حمام خان
  • رستوران مارکوپولو
  • کافه گودالک

فست فودهای یزد با امکان سفارش آنلاین غذا

اغلب افراد به ویژه جوان‌ترها به خوردن غذاهای فست فود علاقه‌مند هستند. در ادامه رستوران‌های فست فود شهر یزد را معرفی می‌کنیم که می‌توانید به صورت آنلاین نیز غذای خود را از آن‌ها سفارش دهید.

فست فود فروتن

سفارش آنلاین غذا برای یزدی ها با اسنپ فود
به هر طعمی از غذاهای فست فود مانند انواع پیتزا آمریکایی، ایتالیایی، سوخاری، برگر یا ساندویچ که علاقه‌مند باشید، آن را در منو فست فود فروتن مشاهده می‌کنید. این رستوران در منطقه صفائیه یزد بهترین غذاهای فست فود را سرو می‌کند.

فست فود ژوان

یکی دیگر از فست فودهای خوب یزد، فست فود ژوان است. فست فود ژوان در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز بوده و آماده سرو بهترین غذاهای فست فود برای مردم یزد و مسافران این شهر است.

پیتزا جردن

اگر در شهر یزد هوس خوردن یک پیتزا خوشمزه و متفاوت را داشتید، به پیتزا جردن در صفائیه مراجعه کنید. این فست فود برای تهیه غذاها از تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه استفاده کرده و به همین دلیل غذاهایی خوشمزه و سالم تهیه می‌کند.

رستوران ایتالیایی کترووا

غذاهای ایتالیایی مانند پاستا و پیتزا در تمام دنیا مشهور بوده و اغلب ما ایرانی‌ها نیز به آن‌ها علاقه‌مند هستیم. در منو رستوران کترووا غذاهای ایتالیایی و دیگر غذاهای فست فود سرو می‌شود.

دیگر فست فودهای یزد برای سفارش آنلاین

علاوه بر موارد گفته شده، شما می‌توانید غذاهای فست فود خود را از دیگر کافه رستوران‌های یزد سفارش دهید که در ادامه آن‌ها را معرفی کرده‌ایم:

  • فست فود کرنوپیچ
  • کافه رستوران فوکا

سفارش آنلاین غذا یزد، بهترین راه برای تهیه وعده‌های غذایی خوشمزه

سرویس سفارش آنلاین غذا یزد در اسنپ فود آسان‌ترین راه برای خرید اینترنتی غذا است. برای این کار کافی است به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید تا به لیست رستوران‌های این شهر دسترسی یابید. سپس رستوران مورد نظر خود را انتخاب کرده و می‌توانید منو کامل غذاها به همراه قیمت را دریافت کنید. پس از سفارش غذا و نهایی کردن مراحل آن، غذای شما ارسال شده و در مدت زمانی کوتاه به دستتان می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها